De Jump Hour had ik goed geraden, maar nu heb ik geen idee. Meer een dresswatch? Chrono? Of iets subtiels afwijkend van een bestaand model, want er wordt niet gesproken over ‘jarenlange’ ontwikkeling zoals bij die Jump Hour. Nog een weekje en dan komt de verlossende mail… ![]()
Kan het me toch echt niet zo inbeelden eigenlijk. Als ik kijk naar hun line-up nu lijkt me een puur dressy horloge, een meer field-stijl horloge of een soortement “high horology” stuk?
Ze hebben hun “standaard” sports horloge met de Commuter, meer field-y met de Summiteer, diver met de Freediver (en compressor-stijl met de Seafarer vroeger), de GMT met de Venturer en dan nog de Jump Hour die komt.
Dat vangt zowat 70-80% van waar vooral naar gezocht wordt denk ik?
Ik ben heel benieuwd. De traska commuter is mijn favoriet uit de collectie op dit moment.
Draagt lekker, kan altijd en is niet zo duur dat ik de hele tijd loop te kijken of er schade is ![]()
Vandaag maar eens op de website gekeken omdat ze mijn aandacht trokken. Echt wel heel veel horloge voor het geld! ![]()
Crosspost:
Er wordt elk moment een nieuw model gelanceerd. En later dit jaar is waarschijnlijk de Jump Hour beschikbaar.
Klopt! Ik ben zeer tevreden met mijn commuter. Ook de “volledig scharnierende” band met fijn verstelling, anti kras coating en 2 halve schakels, kom je niet vaak tegen. (Ook niet bij dat ene merk.
) Draagt echt super.
Die drie weken was dus fake news.

Echt een bruut horloge. Ik wou dat ik deze had.
![]()
![]()
Dat ene merk?
![]()
Als er weer een meteoriet commuter komt dan wil ik hem
Nog even de dollar verder laten zakken… ![]()
Iemand een idee wanneer de Commuter 34 weer te koop is? Of moet ik elke dag maar op de site blijven kijken.
Als je je subscribed op de mailing dan krijg je vaak een melding. Tenminste de laatste paar keren kondigden ze daar een restock aan.
En als je sneller wilt op Chrono staan best veel 34mm modellen.
Ik heb me aangemeld, bedankt.
Er is eentje zgan 600,00 op marktplaats (nee, nee niet van mij!)
Misschien weet iemand dit hier.
Als er op de Traska site “Sold out” staat bij een bepaald model, komt er dan meestal nog een re-stock ooit of ben ik gewoon te laat?
Er staat namelijk nergens informatie over eventuele nieuwe beschikbaarheid.