Traska only

Prijs en maten zijn zeker interessant :thinking:

5 likes

Ben bang dat je dan wel eens pech kan gaan hebben. Bij veel modellen die je niet kunt bestellen staat namelijk ‘returning in …’ of ‘Coming Soon’. Heb wel het idee dat de vaste 4 modellen gevoerd zullen blijven worden, maar dan komt het horloge niet meer in de door jou gewenste kleur terug.

1 like

Vet hoor

Hoe langer ik kijk, hoe leuker ik 'm vind, goed teken!

2 likes

Wat je ook doet, klik dan in GEEN ENKEL GEVAL op volgende link…

3 likes

Op geen van de foto’s kan ik de chrono wijzertjes detecteren, onzichtbaar. Verder een Longines achtig ontwerp, niets mis mee maar ook geen eyecatcher.

Er zijn geen chrono wijzers, de discs draaien rond en de rode lijn dient als “wijzer”

2 likes

Dank, niet dat het voor mij nu beter zichtbaar is, maar toch….

Ben er ook bang voor… Hopelijk zit er in de volgende batch weer een mooie wijzerplaat en dan iets minder lang twijfelen :wink:

1 like

hehe kan ik begrijpen, dit horloge geniet ook niet exact mijn voorkeur.
Op zich toch wel een toffe implementatie.

1 like

Kijk even die video, daar zie je de subdial zelf draaien. Er zit een horizontale ‘wijzer’ in beide subdials

Heb ik gedaan, zullen mijn oude ogen zijn, maar mijn (schaam schaam) Tactical Frog chrono kan ik nog scherp aflezen.

Ah op die manier, excuus.

1 like

Ben nog geen opa hoor, maar het scherp zien van chrono wijzers was nooit mijn sterkste punt, tenzij het echt een goed contrast is.

1 like

Lijkt mij ook interessant als de schijfjes ónder de dial ronddraaien en dat je met een kleine uitsnede door de dial heen op het schijfje kijkt. Voor een rustige dial.

Welke kleur zoek je?

De Commuter 36 Bottle Green met datum.

Heb lang getwijfeld of dit nu wel de wijzerplaat is die ik zoek, nu ik er bijna zeker van was dat dit hem dan moest worden is hij natuurlijk uitverkocht :grimacing:
Ik zoek in ieder geval iets groens, in 36mm en liefst met datum. De vorige ‘Cypress green’ was iets te licht van kleur voor een GADA, denk ik.

Bij een Commuter heb je wel iets meer kans, maar vaak gaan ze voor een net iets ander tintje.

Je zou er een mail aan kunnen wagen. Vragen na nieuwe kleuren beantwoorden ze niet, maar wellicht dit type vraag wel.

1 like

Ik kon die rode Summiteer op Marktplaats niet laten liggen. Wilde graag eens de 38mm proberen, en had nog nooit een rode plaat gehad.

Nooit gedacht dat ik me zou laten verleiden om twee half identieke horloges in huis te halen. En toch, het zijn helemaal andere beesten.

8 likes

Nice hoor! Zit zelf te wijfelen om de groene te bestellen. Was de collectie aan het uitdunnen… :grimacing:

Net in ontvangst mogen nemen.
Eerste indruk: héél solid gebouwd en fijn om de pols :ok_hand:

12 likes