Wát een heerlijke kleur blauw!
Adriatic blue?
Yes!
Ziet er echt veel mooier uit dan de render!
is dat niet Steel blue?
Ik denk het niet. Steel Blue leek me vanop foto’s en video’s echt mat te zijn, waar de foto hierboven licht sunburst-effect toont.
Hoe dan ook zijn al die subtiele blauwkleuren erg onderhevig aan licht, de camera en 't beeldscherm waarop je 't bekijkt.
Dank jullie wel. Ik zit niet goed op te letten. Ik vind beide kleuren zeker fraai. En idd het is maar net hoe en wat voor licht erop valt.
Dank voor de tip in het blauw. Had m al gezien.
Was die voor de commuter er in 38? Of 36?
Lijkt me echt bruut om nog eens te hebben zoiets
In alle drie de maten (34, 36 en 38mm) zijn 50 stuks geproduceerd.
De commuter komt op dezelfde datum ook weer in 34mm overigens:
Met upgrades in finishing las ik! Die faded copper dial heeft wel iets…
Mooi dat er 34 en 38mm versies van de Commuter zijn gelanceerd. Maar de oorspronkelijke 36mm is voor mij al perfect.
In drie weken niet uit gedaan, en krijg toch niet genoeg van de dial. Afhankelijk van de hoek is ie mat, of lijkt ie net dik gelakt glas. Met volle zon erop zie je er dan nog een lichte korrel in zitten.
Met de wisselende temperaturen is de quick-adjust op de band ook echt geweldig. Kan altijd exact de fit vinden die ik wil.
Zit te wachten op de 38mm… vraag is: to date or no-date? Maaar daar gaan we vast niet uitkomen met z’n allen. Ik neig naar silver en no-date.
Ik neig naar oxblood of Adriatic
No date uiteraard
De (v2) commuter die ik heb is de enige no-date in mijn collectie en dat is eigenlijk wel een verademing wanneer ik m pak, alleen tijd goed zetten ipv tijd en datum.
De meteoriet versie van de Venturer was binnen 2min uitverkocht (100 stuks). Een Limited. Die komt niet meer terug.
Nu hebben ze een dark versie waar je je volgend weekend op in kunt schrijven en dan heb je komende zomer gegarandeerd een exemplaar: