Dank je wel!
… jaja, we zien hem binnenkort wel voorbij komen.
Dank je wel!
… jaja, we zien hem binnenkort wel voorbij komen.
Today is the Day!!
Ik kan beamen dat het echt een geweldig leuk, mooi en goed gemaakt horloge is. Het draagt subliem. Toen ik hem uitpakte dacht is wel even:” Jeetje dit is echt vederlicht!”. De bouwkwaliteit is echt wel heel goed!
Mooie aanwinst, toch! Zoals ik gisteren schreef zit ik zelf nog helemaal in de ‘grote blij’ fase. Het is niet alleen veel bang for the buck maar ook gewoon een heel erg makkelijk horloge en ik ben nogal lui, dus het is fijn dat dit altijd op tijd loopt enzo. Gaat allemaal vanzelf.
… over 4 dagen is het volle maan.
Het blijft een gaaf klokje.
Heel mooi horloge!
En een mooi en enthousiast verhaal.
Veel draagplezier gewenst.
Prachtog horloge, ook kice dat zwarte onder de maan en dan in het wit ‘titanium’ echt nice
Hele gave Citizen Junior, en thanks… wederom een Citizen op m’n wishlist…
Dank jullie wel!
Ik ben het met jullie eens …
Ik kan deze echt van harte aanbevelen. Draagt prima, mooi vlak op de/mijn pols en het gewicht?! Tja, je voelt er helemaal niks van. Grappig. Ik ben er nog steeds ontzettend blij mee. Er komt eerdaags wel een geduchte concurrent aan. Of ik deze dan ook hou weet ik nog niet. Of eigenlijk weet ik dat al wel (ik ken mijzelf). Ik heb een Seiko Astron gekocht en die gaat de Tsuki-Yomi welhaast zeker verdringen. Maar goed, zo ver is het nog niet!
Mocht het zover komen moet je me wel even een PBtje sturen .
Heb een RadioControlled, een GPS controlled en een automaat Citizen, wil altijd nog een moonphase in de collectie dus een Citizen zou wel perfect zijn .
Maar voorlopig veel veel plezier ermee!