NA: Tudor BB58 Blue

Mooi Ralph! Enjoy!

1 like

Mooi Ralph veel plezier ervan en ik hoor wel meer dat vele Tudors gewoon op voorraad zijn :+1:t2:

1 like

Heel herkenbaar gevoel. Heb er bij de zwarte bb58 meteen nee om gezegd. En eerlijk, bij de blauwe heb ik de twijfel ook gevoeld, zelfs al beweert m’n vrouw van niet. Ik had haar namelijk belast met me de koop te laten schieten als ik twijfelde.

In ieder geval, het gewenningsproces was van korte duur. Intussen vind ik het eigenlijk eerder nuttige wijzers: lekker uit de kluiten gewassen, veel lume, je kan ze eigenlijk altijd perfect aflezen.

2 likes

Misschien moet ik de blauwe dan ook eens proberen… :thinking:

1 like

Ik denk dat het totaal plaatje van de blauwe beter klopt voor mijn smaak. Misschien was het de combinatie van goud en een totaal andere soort wijzers die me niet aanstond. Tegelijkertijd vind ik de skeleton wijzers van een seamaster ook een totale afknapper, zowel in’t chroom, blauw als goud.

Smaak is iets bizars.

3 likes

Heerlijk apparaat!!! :heart_eyes:

2 likes

Een bijzonder lezenswaardig verhaal met mooie foto’s. Voor dit soort artikelen ga ik altijd even rustig zitten.

1 like

Proficiat kerel

2 likes

Lekker bezig Ralph! Mooie aanwinst :ok_hand:t4:

1 like

Mooie aanwinst. Hoe verhoudt het zich kwalitatief/draagcomfort ten opzichte van de Submariner?

1 like

De bouw kwaliteit en afwerking van Tudor is over het algemeen gewoon echt heel goed. Maar Tudor is Prince en Rolex is King…
Rolex is wel een heel stukje beter afgewerkt en verfijnder maar wat wil je voor meer dan twee keer de prijs van een Tudor…

1 like

Dit zie ik dus niet. Kan je dat duiden? Als ik nu gewoon naar de afwerking kijk tussen mijn Explorer en BB58 is het enige punt dat de oysterband iets netter is, maar dat is ook een smaakdingetje.

Hier ben ik het mee eens.

1 like

Ralph, valt er inmiddels beetje te onderhandelen met de AD voor de bb58 blue nu deze weer volop op voorraad is?

1 like

Geeft niet meteen antwoord op je vraag. Maar wel leuk om de twee cases naast elkaar te zien.

BB58 vs. Submariner

2 likes

De dag ervoor gepoogd korting te regelen maar was niet gelukt. Het zal ze jeuken. Ze verkopen de BB58 modellen makkelijk en toch wel.

Heel tof hoor. Geniet er van. Schitterende aanwinst :ok_hand:

1 like

Korting is gewoon te krijgen…niet heel veel maar toch!

Zowel op de Pelagos als de Blauwe BB 58…

Op beide kon ik €200 aflullen…de BB58 ging iets minder makkelijk…maar ook gelukt
Wel beide binnen 1 week gekocht… :stuck_out_tongue:

Kan het bonnetje laten zien :stuck_out_tongue_winking_eye:

Van Harte.

1 like

Very nice! Geniet ervan Ralph. :+1:

1 like

Echt een mooie aanwinst, van harte ermee!
Hoe zie je de nieuwe 925? Had ook wel een bijzondere toevoeging geweest.

3 likes