NA: Tudor BB58 Blue

Gisteren even geprobeerd.

2 likes

Dat is altijd verstandig :+1:

Ja Tudor is echt waanzinnig goed bezig. Echt een prachtig merk, dat echt met het jaar alleen maar interessanter wordt…

Vind dit ook echt een ijzersterk duo. Ontzettend blij dat ik de Black Bay Black 79230n heb vervangen door de BB58 blue 79030b…

2 likes

Zeker, is een goede zet geweest.

Ook schitterende Vintage chrono! Gefeliciteerd met deze nieuwe fantastische aanwinst! :sunglasses::+1:

1 like

@RLC

Kun je eens een lume shot plaatsen?

Heb de og vorig jaar verkocht voor haute horlogerie maar t jeukt wel weer een beetje. Alle kans dat ik toch voor de blauwe zou gaan als ik de keuze zou hebben dit keer

Hangt je aankoop van een lumeshot af? :crazy_face:
Zou zeker voor de blauwe gaan. Scroll maar even door dit topic voor wat mooie foto’s.

Wat voor haute horologie heb je ook alweer gekocht? Heb het even niet op het netvlies staan…

1 like

Lange thin Saxonia. :partying_face:

1 like

OK, ik had het positiever kunnen formuleren.

Ik zou het heel mooi vinden als je je foto’s wat afwisselender zou maken (@Rolopalooza en @Bwatched vind ik vaak heel mooie foto’s maken).

Meer creatieve foto’s en minder beelden van sluitingen zou ik graag zien, maar dat is vast persoonlijk.

1 like

Ohja dat is waar ook. Echt een fenomenaal horloge! Gefeliciteerd! :sunglasses: :+1: