Wat is het blauwe deel? Ben nieuw hier
Horloge natuurlijk haast niet gedragen he Ralph. Maar Tudor is redelijk waardevast in de 20/25% range is mijn ervaring
Lekkere Tudors. Ik vind de GMT toch het mooiste van die drie, maar die BB blauw mag er ook zijn. Eerlijk gezegd vind ik de lugs en kasten van moderne Tudor mooier dan Rolex. Dat doen ze goed.
Ik ben blij wat variatie te bespeuren. Da’s een verbetering ten opzichte van een jaar geleden. Een Pepsi GMT (of is het Coke? het licht was wat gelig), een blauwe chrono, een blauwe duiker, een Omega met zilveren plaat, en dan nog wat obligate zwarte horloges, maar zeker drie stappen vooruit. Tof om te zien.
Dankjewel! Ik ben ik erg te spreken over de toegenomen variatie.
Tudor heeft alleen een GMT Pepsi in het assortiment.
Door zulke foto’s mis ik de Tudor Black Bay Black wel ergens. Maar aan de andere kant door zulke foto’s ben ik hem ook weer snel vergeten…
Gaaf horloge! Gefeliciteerd
Fraaie aanvulling, gaaf zo in blauw.
@rlc: ik volg je niet meer op Instagram. Sterker nog, mede door jou ben ik gestopt met Instagram en vrijwel volledig met wristshots in het algemeen. Best saai allemaal en zo mooi zijn behaarde mannenpolsen ook niet.
Maar in het echte leven “volg” ik je wel.
Sinds vandaag ook eigenaar van de BB58 Blue:
Gefeliciteerd. Ben zelf nog aan het twijfelen tussen een heritage en 58.
Ik weet niet wat deze zin vol positiviteit toevoegt in mijn NA topic, maar ontzettend fijn voor je
Blijft mooi om het spectrum van kleuren te zien. Al een tijdje een van mijn favoriete horloges.
Mooi hoor! Heb je ook een lume shot?
Nee nog niet.
Vind ook dat de wijzerplaat een super subtiele diepte heeft die je niet goed ziet op foto’s.
Wat is Tudor toch gaaf
Tijd besparen en “sociale” media minderen lijken mij iets positiefs
Ja klopt maar je geeft mij hier boven even tussen neus en lippen door een sneer en spuwt even lekker je gal. Verder prima hoor. Ik lig er geen seconde langer wakker om