NA Tudor BB58 bronze

Prachtige horloges. Geniet ervan in goede gezondheid!

Wat vet! Ik denk dat je het wel geluk mag noemen.
Hoe is de T lock ten opzichte van glidelock?

Veel plezier ermee!

1 like

Dank je wel.
Ik heb zelf geen rolex of andere tudor in bezit, dus hoe de glidelock werkt tov deze, kan ik je geen oordeel over geven.
Het is wel heel eenvoudig verstelbaar tot 8mm begreep ik, wat wel handig is. Met name met een warme dag lekker om makkelijk wat speling op je band te realiseren, een geval waar ik eigenlijk nooit tegen aan liep omdat ik altijd lederen banden heb.

1 like

Mooie aanwinsten zeg.

Mooie aanvulling op je collectie! Geniet ervan!

Wat een geweldige kleurencombi. Heb hem nog niet in het echt gezien, maar je foto’s geven er een goed beeld van. :ok_hand:

1 like

Mooi hoor, ben benieuwd naar de patina over een tijdje!

Super vet!!

Erg mooi, draag hem in gezondheid :four_leaf_clover: Ben benieuwd of de chapter ring onder het glas ook patineert…

Congrats! Vind dit ook de gaafste release van Tudor dit jaar… Heb je mss wat extra foto’s Van de nieuwe sluiting? M.i echt wel een verbetering tov de “oudere” sluiting op de Tudor banden

2 likes

Zeker waar! Dit zijn de functies waar bijna iedereen op zit te wachten. Benieuwd hoe lang het duurt voordat we dit op andere BB modellen gaan zien.

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd beide!

Erg gaaf natuurlijk dat je er zoveel moeite voor hebt gedaan, rekening hou met een lange wachttijd en hem dan alsnog gelijk ermee naar huis kan nemen! Ook leuk om beide wat moois te dragen van hetzelfde merk!

1 like

Zo wat foto’s van de sluiting, weet niet of jullie er op kunnen zien wat je wil.
Zoals je ziet geeft het brons wel wat af op je huid.

4 likes

Super vet! Enjoy deze knaller :sunglasses:

Soms zit het dus mee…
Gefeliciteerd ! Twee mooie horloges.

1 like

Oh nice, is echt gewoon een soort glidelock! Ziet er goed en solide uit👌🏻

1 like

Geweldige aankoop! Heel erg tof horloge, geniet ervan! :sunglasses:

Erg bijzondere kleur, ook benieuwd hoe hij er over zes maanden uitziet (mits niet te veel gepoetst) Geniet ervan!

1 like

Erg mooi deze! Van harte en veel draagplezier gewenst! :blush: :+1:

Ik zal de voortgang daarvan om de zoveel tijd posten :ok_hand:t5:

2 likes