Prachtig horloge .
Na 13 jaar werken in een bronsgieterij kan ik je vertellen dat die groene plekken op je huid na een tijdje gaan branden…
Oké, tot zover nog geen last.
Na enige tijd, is dat uren/dagen/weken? Ik draag tijdens werk maar zelden een horloge, dus ik zal deze bijvoorbeeld alleen in het weekend eens langer dan 4uur omhebben, als je dit wegzet tegen iemand die 24/7 het zelfde draagt is de impact misschien iets groter?
Na dagen !
Ik zag op een filmpje een man met een enorme zwartgroene pols.
Daar is dat plekje van jou niks bij .
De verkleuring ging ook in mijn huid zitten na een dag zweten en brons schuren/slijpen .
Kon je niet een twee drie wegwassen .
Dan hoop ik dat het voor mij bij een enkel plekje blijft. We zullen wel zien na wat langere draagtijd
Kaas zijn bestelling kon denk ik niet voldaan worden
Maar even serieus een heerlijke aanwinst, gefeliciteerd! Benieuwd hoe het brons zich gaat ontwikkelen!
gaaf gefeliciteerd!
Mooie horloge, aparte kleur ook. En die van je vrouw vind ik nog het leukste.
Geniet ervan
Mooi, deel ook eens een foto als de patina begint te werken.
Mooie aanwinst. In eerste instantie liep ik er niet zo warm voor, maar jouw foto’s doen mij overstag gaan. Ziet er keurig uit!
Zal ik t.z.t. posten hoe dat verloopt
Mijn vrouw, maar ook ikzelf waren ook wel in 1x verkocht hoor toen we haar horloge zagen. Zodoende maar gelijk afgenomen, dan is iedereen weer tevreden
Wellicht rare vraag, maar merk je iets aan de geur? Lees online wat opmerkingen dat er een specifieke geur van het horloge komt
Ben ook benieuwd hoe de bezel van de oorspronkelijke bb58 er op zou staan. Ooit afbeelding gezien van een Submariner met een ‘tropical’ plaat. De zwarte bezel met rood driehoekje kleurden daar toch erg goed bij. Moet zeggen dat ik deze bruine plaat toch een dergelijke uitstraling vind hebben als de ‘tropical’ plaat, dus zou mogelijk een geslaagde combinatie kunnen zijn. Iemand met wat photoshop skills die dit kan laten zien?
Qua geur niets bijzonders vind ik. Beetje zoals leer naar leer ruikt, ruikt dit horloge naar brons.
Totaal niet aanwezig bij gebruik hoor, maar als je hem echt onder je neus hangt ruik je het
Tot zover blijft hij netjes. Nu 3 weken oud en draag hem 5 van de 7 dagen wel ongeveer en alle nachten vanwege de goede lume.
Band iets meer verkleurd
Valt mij op meerdere foto’s op dat die zijkanten van de band wijken. Ziet soms zelfs de bandpen zitten.
Wijken?
Zeer mooi vooral met de bronze bracelet
Ruimte tussen
Ah check. Ik denk niet dat je de bandpennen ziet, de rivits zijn gelijmd.
Het had wel wat strakker gemogen inderdaad. Van mij mag elke BB58 op Vanguard rubber.