NA: Tudor BB58 Bronze

Benieuwd naar een update over een paar maanden om te zien hoe het brons het volhoudt! Gefeliciteerd met de NA :+1:

2 likes

Gefeliciteerd en top dat de boutique ook voor niet lokalen zijn best doet (al heb ik van de week andere verhalen gelezen hier).

Ben ook erg benieuwd hoe het horloge zich houdt over tijd (net als de zilveren) maar vind dit toch wel erg mooi hoor:

4 likes

Ik zal, waarschijnlijk in het Tudor topic, updates geven hoe het horloge er uit komt te zien.

3 likes

Ik ben erg vriendelijk geholpen. Vanaf eerste moment contact met dezelfde dame, deze was ook in de winkel bij aanschaf.
Voor mijn gevoel iemand die plezier in haar werk had. Zoals eerder door een ander opgemerkt, de boutique is een nette winkel maar erg klein. Heb op een site wat foto’s van de nieuwe boutique in New York gezien en dat zag er toch een stuk fraaier uit.

1 like

Gefeliciteerd met je bronze klapper! Leuk om te zien dat er meerdere komen hier. Daarnaast heb je er prachtige foto’s van gemaakt. Als ik die zie is het wel weer jammer dat het zo gaat verkleuren… :slight_smile:

2 likes

Nice! Veel draagplezier :+1:

1 like

Mooie foto’s hoor

1 like

Mooi hè?

1 like

Super!

1 like

Erg mooi en benieuwd hoe hij er straks uit komt te zien :grin::ok_hand:t3:

1 like

Zo wat een knaller! Schitterende foto’s ook. Graag zoveel mogelijk posten op HF!

1 like

Proficiat met je nieuwe aanwinst! Mooie foto’s hoor!

1 like

Veel plezier met je NA. Prachtig horloge.:+1::ok_hand:

1 like

Die silverboy blijft lekker clean. Ik zie na 3 maanden dragen nog niets eigenlijk.
Is ook nog wel kort natuurlijk.
Heb het horloge gisteren schoongemaakt, dus het vuil verwijderd. Maar ook op die plekjes (binnenkant lugs aansluitend ronde kast) geen sporen van kleuring.

Keep you all posted.

Nog even een loftrompet voor ook de afwerking van de bronzen boy: ook overal matte borstelig, geen gepolijste oppervlakten.
Dat maakt hem extra mooi…vind ik

Een toppertje baas ! @Cootje

Hier je broer

5 likes

Vind het zelf ook een prachtig horloge!

8 likes

Schitterend horloge, bovenaan mijn lijstje. Van harte met deze bronzen aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van. :grinning_face_with_smiling_eyes: :+1:

1 like

De geborstelde oppervlaktes zijn wat mij betreft ook erg mooi. Jouw zilveren is ook echt prachtig.

2 likes

De mooiste 58. Geniet ervan!

1 like

Prachtige aanwinst :star_struck:

1 like

Hele mooie foto’s. Prachtige lugs! Geniet ervan :slight_smile:

1 like