NA: Tudor BB58

In een voorstel topic begin september, kondigde ik moedig aan 1 of 2 mooie horloges te willen kopen in februari 2021.

Al drie dagen later volgde mijn eerste mechanische horloge: een Seiko SRPD55. Door echter vrijwel elke dag dit forum te lezen neemt de ongeduldigheid alleen maar verder toe en ik heb me weer niet kunnen inhouden. :slight_smile:

De zoektocht gaat echt van links naar rechts en alle merken, modellen en prijsklasses passeren. De laatste weken bleef ik echter steeds weer uitkomen op de Tudor BB58. Wat een mooi horloge dus ben ik vorige week vrijdag S&C in Haarlem binnen gestapt om te zien of ik deze kon passen. Heel erg netjes geholpen en er lag wel een Tudor BB58, maar die was helaas gereserveerd voor een klant. Toch mocht ik hem even passen wat alleen maar meer bevestigde dat ik dit horloge wilde hebben. Wat een mooi formaat en uitstraling. Precies waar ik naar op zoek ben. De verkoper gaf aan dat de persoon die het horloge had besteld nog niet had gereageerd had en tot dinsdag had om het horloge op te halen.

Vandaag kwam het verlossende telefoontje: ik mocht het horloge ophalen!

Dan nu een plaatje:

Super blij mee!

Ik zit al na te denken over een mooie dress watch als aanvulling hierop. Bij S&C een JLC Master Ultra Thin gepast die wel erg mooi was zeg. Daarnaast hou ik mijn ogen open voor een vintage datejust. Maar uiteraard nu eerst genieten van deze nieuwe aankoop!

74 likes

Proficiat! Hier ook erg blij mee :smile:

2 likes

Blijft een topper die BB58. Geniet ervan!

2 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Welkom bij de club! Ik heb 3 weken geleden ook bij SC in Haarlem hetzelfde model gekocht :slight_smile:

2 likes

Ja een heerlijk horloge :blush: welkom bij de '58 club :+1:

1 like

De club heeft weer een nieuw lid :wink:

2 likes

Pareltje!

1 like

Mooi hoor gefeliciteerd! Je hebt toch wel de bezel inmiddels ff netjes met de pip op 12 uur gezet mag ik hopen? :laughing: Heb nogal OCD nl.

4 likes

Gefeliciteerd en welkom bij de club :partying_face:
Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd en geniet van je NA!

1 like

Welkom en bij deze wordt je geridderd tot Tudormigo!

2 likes

Haha ja die had ik wel verwacht

1 like

Mooie aankoop!
Ik heb hem ook en ben er nog altijd heel tevreden over.
Aanrader is de Tudor NATO band, vooral in de zomer heel comfortabel.

Of het toeval is weet ik niet, maar ik heb tot nu een aantal Tudors gepast die steeds gereserveerd waren voor een klant. Was die van mij ook, maar opeens kon ik hem de volgende dag komen halen.

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Prachtige klok :+1:

1 like

Zo snel kan het gaan soms! Gefeliciteerd met je Tudor!

1 like

Heel mooi, veel watch plezier.

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi horloge.

1 like

Mooi om te zien hoe snel je deze (verslavende) hobby in bent getrokken. Van voorstellen in de forum naar je eerste Seiko en nu de BB58, en op de planning staan een JLC en DJ. Dat allemaal in een kleine 9 maanden. I have been there… Gefeliciteerd met je mooie aankoop! Ik had de zwarte en nu heb ik de blauwe BB58. Echt een topstuk is het.

2 likes