NA: Tudor Black Bay 54

Wat ben ik blij dat ik géén Pelagos 39 heb gevonden :joy:

Toen ik de Black Bay 54 bij W&W zag wist ik direct dat ie voor mij perfect zou zijn. Vorige week in Singapore gepast en goed bevonden, vandaag om de pols.

Mijn 2e horloge op rubber, 1e keer vond ik bepaald geen succes met alle troep die aan de band bleef plakken. Als 't weer niks is koop ik er wel een Erika bij.

Jammer van de FXD/SPB149/SKX maar voor 4 duikers wil ik geen plek in de doos maken. Terug naar minder stukken, minder groot, minder bling, beter draagbare horloges en geen safe queens.

Nieuwe doos is overigens geen verbetering, voelt goedkoop en flimsy aan…

Fijne zondag!

113 likes

Van harte gefeliciteerd met deze mooie NA!
Volgens mij ben je de eerste met een BB 54 op HF :smile:
Staat ook met stip op 1 bij mij op m’n wensenlijstje.
Geniet ervan!

3 likes

Foto van de doos? Of is dit dezelfde doos als alle recente Tudor modellen (bijv Bb58)?

Maar dat terzijde, heel tof horloge! Afmetingen zijn ook prettig. Geniet ervan :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst :+1:

1 like

Deze is kleiner en heeft geen echt scharnier in de deksel, duidelijk goedkoper gemaakt dan mijn vorige (Ranger 39) een paar maanden geleden.

6 likes

Nice!

Alhoewel ik persoonlijk voor de metalen band zou gaan…

8 likes

Mijn beste,

Chapeau!!
Een prachtige aanwinst!!
Ik kan mij goed voorstellen dat je hier ontzettend blij mee bent!!
Geniet er met volle teugen van.:+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Nice! Die staat ook nog bij mij op het lijstje. Ideaal formaat :grin::raised_hands:t2:

1 like

Ik normaal gesproken ook, maar je moet alles op z’n minst twee keer proberen, anders weet je niet of je iets lekker vindt :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Proficiat !
Staat ook op mijn lijstje :+1:!

1 like

Sow dan. Eyeball deze sinds ik hem hoorde op een podcast. Wat een ontzettend lekkere maat.
Gefeliciteerd. Geniet ervan!

Waarom eigenlijk niet de metalen band met nieuwe clasp? Kun je eigenlijk een optie kiezen om die rubberen band los te kopen?

Van plan deze binnenkort eens te gaan passen.

1 like

Prachtig van harte proficiat!

Was het wel rubber dan? Silicone blijft inderdaad troep aan hangen. Rubber en bepaalde elastomeren zeker niet.

1 like

Nice! Gefeliciteerd!!:facepunch:t2:

1 like

Prachtig!

1 like

Very nice! Ik hoop op meer nieuwe midsize duikers.

1 like

Deze lag er, en je struikelt bepaald niet over de voorraad. Stalen band kan bijbesteld worden, voor de hoofdprijs. Dit wordt mn weekender, en dan is rubber wel nice en de rubberen band heeft ook T-fit…

3 likes

Mooi hoor je bent er snel bij! Proficiat!
Bewust niet voor de stalen band gegaan? Of was het een keuze obv beschikbaarheid?

1 like

Mooie aanwinst! Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!

1 like

gaaf! van harte!

1 like

Goede vraag. Het was deze:

4F91CCBA-48C6-4176-873E-7D67080F98C2

1 like