Gefeliciteerd! Prachtig en een mooie maat. Wordt waarschijnlijk ook mijn volgende NA.
Dat zijn op zich lekker soepele banden, maar wel stofmagneten, idd.
Gefeliciteerd met de NA. Erg leuk en mooie maat!
Prachtig horloge! Ik twijfel zelf tussen deze nieuwe bb54 of de nieuwe blackbay 36 met jubilee band om aan te schaffen…
Het tweede, maar ik vertel mezelf dat ik heeeel graag een keer rubber wilde proberen
Ik wil deze in 't echt gaan bekijken, lijkt me met die nieuwe platen en deze jubilee echt een knaller als 36mm
Ik had niet gedacht deze ooit te overwegen, maar als ik tussen deze 2 moet kiezen (en dat moet ik) weet ik t ff niet…
Ja deze inderdaad, prachtig horloge… zelf zou ik het liefst voor de champagne dial gaan en in 36 mm. Maar ik vind de bb54 ook erg mooi. Keuze stress
Ben hier ook benieuwd naar!
Ik had m bij de voorstelling direct op deze band gezien, super sportief! Echter zeer terughoudend bij zo een banden; ik reageer er allergisch op, als het hetzelfde materiaal als bij garmin is… heb ik prijs
Prijstechnisch is de Tudor dan sowieso interessanter, Omega is wel echt stevig qua prijzen
Aha. Nja op rubber is die ook echt lekker!
aa dat wist ik niet. Heel nice.
Eens. En no-date, wat mij betreft een voordeel…
Lekker klokkie …
Top , hij is echt mooi.
Mooie NA gefeliciteerd!
hij valt kleiner dan het oude model,hoor ik heel veel
Mooie Tudor👍🏻
Heb zelf de nieuwe 41mm BB op het oog.
De 39mm vond ik bij het passen te klein en de oude 41mm is te dik,de nieuwe 41 is beter in verhouding maar zal ‘m eerst op de pols moeten zien.
Silicone. Prijs vs kwaliteit.
Van harte gefeliciteerd met de eerste BB54 op dit mooie forum. Ik vind hem heel gaaf. Geniet ervan