NA: Tudor Black Bay 54

Goedkopere horloges en hun banden zijn altijd van silicone.

Rolex gebruikt een ‘rubber’ elastomeer, heel goed. Dus verwacht dat bij deze tudor ook.

En de andere rubbers die ik heb zijn echt natuur rubber. En dat is prima. Nooit vieze stofjes die blijven plakken.

Wel huid aanslag natuurlijk. Kwestie van schoonhouden.

Kun je nagaan wat zich in leren banden ophoopt. :joy:

1 like

Nooit meer, wat een gekloot. Na 2 dagen opgeborgen en nooit meer gedragen :sweat_smile:

1 like

Dat is ‘m idd :ok_hand:t2:
Ik heb een platte pols waardoor de 39mm BB wat klein oogt

Dit is bijv. een 46mm Breitling,L2L 54mm dacht ik

2 likes

Gefeliciteerd! Heel tof dat je hem zo snel hebt kunnen kopen. Dat maakt het meteen dubbel zo leuk vind ik. :grin:

1 like

Gratz! Mooie NA :sunglasses:

1 like

Chroom/chromaat zit vaak in leder, is ook een lastige

2 likes

Staat geweldig. Wat is je polsmaat?

1 like

Ik hoop dat ie groot genoeg is :stuck_out_tongue_winking_eye:

16,5cm

1 like

Ah shit, dan gaat ie bij mij ook mooi staan, het wordt weer een dure lente.

1 like

Gaaf deze, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! Hij ziet er fantastisch uit. Zo benieuwd ook naar deze!

1 like

Gefeliciteerd! Mooi ding!

1 like

Ik heb daar toen ook de 41mm gepast,stond een stuk beter maar was een vreemd dikkertje,de nieuwe 41mm zou dat niet moeten zijn :man_shrugging:
Daarom eerst maar weer eens proberen,heb ook een 41mm duiker van CW en die staat prima :grinning:

1 like

En op maat gemaakt…

3 likes

wow, echt heel mooi! Staat je prachtig, heel veel draagplezier!!

Ik heb niet zo veel met modern, maar dit is de eerste keer in lange tijd dat ik in de verleiding kom om er een te kopen.

Die BB54 is simpelweg een prachtige Rolex 6536/1 mark 1, maar dan modern! Heel groot compliment aan Tudor!!

2 likes

Wel bijzonder die nieuwe kistjes. Je zou verwachten dat Tudor juist een stap omhoog wil doen. Maar dit ziet er bijna Seiko-achtig uit.

1 like

Eens, ja echt een kostenreductie oefening, doosje weegt ook helemaal niks meer… Jammer.

1 like

Gefeliciteerd met de aanschaf! Mooi horloge!

1 like