NA: Tudor Black Bay 58 Blue

Score!!!

1 like

Wat gaf je eigenlijk het gevoel dat het direct de BB58 moest worden ten opzichte van de Seamaster?

1 like

Gefeliciteerd, top aanwinst!
En zo blijkt maar weer dat een goed gemotiveerde verkoper/verkoopster zo belangrijk is. Voor hetzelfde geld was je niet terug gekomen puur door je slechte ervaring met de eerste panharing.

Ik zou nu een foto van mijn zwarte bb58 met de tekst “groeten van zijn neef” kunnen posten, maar zo lame ben ik dan ook weer niet :upside_down_face:

3 likes

Ik vond de Seamaster iets te lomp. Hij is wat dikker en breder dan de BB58. De band is kwalitatief (denk ik) wel goed maar vond ik persoonlijk niet mooi. Ook hoe de bezel aanvoelt stond mij niet echt aan.

Begrijp mij niet verkeerd, het is een prachtig horloge hoor (die ik nu een beetje aan het bashen ben), maar niet voor mij gemaakt helaas.

3 likes

:point_up: :+1: Daar ken ik alles van

Prachtig horloge, veel geniet ervan!

1 like

doe maar gewoon :slight_smile:

1 like

Topper :grin: :star_struck: gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

nice super kleurtje :sunglasses:! Veel plezier met je aanwinst.

1 like

Mooi! Van harte en veel draagplezier. :ok_hand:
Nu verder sparen voor een Seamaster, voor erbij … gewoon omdat het kan. Toch? :star_struck:

1 like

Schitterend horloge!:heart_eyes:
Uitstekende keuze!:+1:

1 like

Vooruit! :+1:

Hoe ervaar je de bezel? Gezien die heel plat is heb je niet echt veel grip merk ik(of ligt dat aan mijn knakworsten). Dat ging op een turtle veel makkelijker bv.

3 likes

dat merk ik ook, mijn oude Seiko diver draait een stuk makkelijker, maar die bezel is ook minimaal 2x zo dik…

1 like

Groeten van zijn andere neef :wink:

8 likes

Gefeliciteerd !
De foto kwaliteit maakt niet uit! Het gaat om het horloge!

1 like

Mooi ding man! :+1:
Ik had na de eerste ervaring direct gedacht laat maar zitten als het zo moet :sweat_smile:
Maar goed voor jou dat jij hebt doorgezet, veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd!
Mooi horloge!

1 like

Snap je toch gewoon niet dit gedrag. Gefeliciteerd, draag hem in goede gezondheid!

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Nee dat vind ik ook altijd erg vreemd. En ze komen er nog mee weg ook. Dat hoef ik niet te proberen als er bij mij potentiële klanten komen voor een nieuwe auto. Ongeacht of iemand nu €10k of €150k bij mij uit komt geven; iedereen wordt netjes te woord gestaan.

2 likes

Wow, mooi horloge! Fijn dat je gelijk de Trigger hebt kunnen overhalen. Ook fijn dat je uiteindelijk toch nog wel goed geholpen bent.
Geniet ervan!

1 like