NA: Tudor Black Bay 58 Blue

Gefeliciteerd!

Ik ben zelf sinds vorige week de eigenaar van de prachtige zwarte uitvoering. :ok_hand:

4 likes

Gefeliciteerd en veel draagplezier! Heb met plezier je vorige topic gevolgd. Passen en meteen weten hoe de vork in de steel zit, is een goed recept!

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge!

1 like

Prima keuze :+1:

1 like

Mooie aanwinst!

Verbaas me elke keer weer over die verhalen van dat personeel… je zou toch denken dat ze in zon type winkel werken uit een soort passie/hobby.

1 like

Fijn dat je bij terugkomst alsnog goed geholpen bent! Mooie aanwinst, veel draag plezier!

1 like

Topkeuze en gefeliciteerd met je NA!

Wat een verhaal - weer zo’n ongeïnteresseerde fluim van een verkoopmeneer. Alsof je een krentenbol komt kopen. Tof wel weer dat je (jullie) daarna zo leuk ontvangen zijn door zijn vrouwelijke collega.

Geniet ervan, welkom bij ons Tudor clubje en veel plezier van je aanwinst.

Cheers
:sunglasses:
Otto

4 likes

Hahaha… Als dat écht jouw keus is, dan mag je je avatar wel inruilen op mijn zgan g/z BB58 :wink:

1 like

De moonphase blijft voorlopig :wink:

2 likes

:wink:

2 likes

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd! Gelukkig toch nog met een positief/prettig gevoel de winkel verlaten met een schitterend horloges.

Ik denk dat ik in jouw geval hem niet meer bij deze winkel had gekocht.

2 likes

Dat snap ik zeker!

Ik moet bekennen dat het elders niet anders is naar mijn idee. Ik heb ook bij Gassan positieve en negatieve ervaringen… Ik heb het maar geaccepteerd. Ik denk dat mensen als ik gewoon veel meer interesse in horloges hebben dan de meeste verkopers. Ik hoor op dit forum overigens wel dat grijze dealers als AVW en Crown Guard veel meer liefhebbers zijn en daarom misschien wat leuker om daarvan te kopen

De goden hebben besloten (of wat dat ook mag betekenen) ! Het is de Black Bay geworden! :tada::confetti_ball:

1 like

Hartstikke mooi. De blauwe dan hèh

1 like

Van harte proficiat! Goede keuze heel mooi horloge :ok_hand:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Het is een plaatje!

Jammer dat de ervaring bij S&C zo kan verschillen per verkoper. Wel fijn dat je de 2de keer geholpen bent op de manier zoals iedereen dat graag heeft!

Geniet er in elk geval van!

1 like

Gaaf horloge! Zit momenteel met hetzelfde ‘dillemma’. Binnenkort eerst de seamaster maar even proberen

1 like

Alsof iedereen werk doet wat z’n passie of hobby is. Het is gewoon een niet erg goed betaalde baan waar mensen werken die het heel leuk vinden, of minder leuk vinden.

Mooie bb48!!

1 like

Ik zeg niet dat iedereen zijn werk met passie doet. Ik ga er vanuit dat ze vanuit de organisatie kritisch zijn op wie ze aannemen, en dat er daardoor mensen met passie in hun winkels staan. Dat blijkt alleen niet zo te zijn

4 likes