Gefeliciteerd, echt een schitterend mooi horloge👍
Gefeliciteerd en veel plezier met de Tudor!
Ik ben een keer op mijn zaterdagse kloffie tussen het schoonmaken van de schuur (oude broek en capuchontrui) de Audi dealer ingelopen om te kijken naar een nieuwe S4. Ik werd nog net niet buitengezet Slechte inschatting, ik heb hem uiteindelijk wel besteld, elders.
Een vriend van mij zat in de high-end boten. Die heeft op de Miljonairs Fair nog een keer een halve zwerver van zijn boot gestuurd. Bleek een Quote 500 man te zijn
De echte verkoper zal dit niet overkomen. Belangrijkste reden is dat hij/zij een passie hebben voor wat ze verkopen. Maar zo niet, dan zullen ze toch iederen gelijk behandelen, hetzij uit respect, hetzij uit opportunisme.
Veel draagplezier.
Met die band wordt het er niet beter op.
Mooi hoor!
Gelukkig had je bij de tweede poging die gezellige dame, zodat het toch nog een mooie aankoopervaring werd.
Geniet van je nieuwe aanwinst
Dat mag je vinden
Ben ik wel zeker van
Zie inderdaad dat mijn nuance mist met “vind ik”. Moet zeggen dat ik sowieso geen fan ben van dit soort banden.
Ook dat mag hoor, is het mooie ervan toch? Anders hadden we allemaal een bund band oid
een s4, en geen Rs4? Net niet-tje
Je verhaal herken ik wel. Heb ik ook gehad toen ik naar een AP vroeg bij de AD. Ik in mn ‘zwervers’ kloffie, werd nog net niet de winkel uitgekeken
Geen probleem!
Is dat jouw rubberen band? Ik ben benieuwd waar je die vandaan heb en hoe je de kwaliteit vindt. Ik overweeg er ook 1 bij te bestellen
Idd mijn strap. Deze komt van Vanguard en is van goede kwaliteit.
Helaas zijn dat degene die het vak een slecht imago geven. Mocht je je S4 willen inruilen voor een echte auto dan kun je me altijd een PB sturen
Of iemand nu koopt of niet; iedereen dient netjes geholpen te worden. Het gaat (vaak) om een heel wat groter bedrag dan een horloge.