Aangezien ik terug “on a roll” ben wat betreft het YouTuben, heb ik er meteen een video over gemaakt: https://youtu.be/e1OcLN3NVps
Alle tips zijn welkom; ik zou immers graag mijn kanaal doen groeien en hoe mooi zou het zijn als jullie de eerste volgers waren van een kanaal dat later uit z’n voegen zou barsten
Review videos zie ik liever vanuit jouw point of view als ik eerlijk ben ala Watchbox. Je ziet er keurig gekapt uit enzo hoor maar dat is niet waar ik dit voor zou kijken
Supertof horloge en ook een goede video. Je beheersing van het Engels is super; dat luistert wel lekker. Ben het wel met @Rolopalooza eens dat ik iets te veel naar jou zit te kijken en te weinig van het horloge zie.
Goed punt van jullie beide. Het probleem is dat ik dan veel meer werk heb en eigenlijk zou moeten investeren in een extra camera & belichting.
Het heeft behoorlijk wat voeten in de aarde om 2 zaken tegelijk uit te lichten & op te nemen. Maar ik zal er nog eens over nadenken
Bovendien: ik wil m’n eigen stijl wat zoeken & houden, niet gewoon de formule van een ander kanaal overnemen. Vandaar ook dat ik zo diep inga op de geschiedenis meestal.
PS: Ik heb nog 2 video’s in de pijplijn die ook vergelijkbaar zijn maar daar heb ik meer close ups van het horloge in vergelijking met de tijd.
Als je een kanaal wilt dat “uit zijn voegen barst” dan zul je toch die moeite moeten gaan nemen vrees ik. En het liefst nog met edits en data in beeld zoals bijv. Atelier Griff dat tof doet.
Een goede film is 25% opnemen en 75% editen.
De potentie is er!
Bedankt voor je input. Uit de voegen barsten is relatief natuurlijk, ik doe dit tussen de soep en patatten want ik werk & ben vader van 2
Voorlopig moet ik het dus doen in de tijd dat ik heb. Maar ik ga kijken om wat meer product shots toe te voegen. Ik vind ze persoonlijk nog vrij fijn in beeld komen als ik het horloge voor de camera houd!
PS: mijn eerdere video’s zijn wel met edits maar ik ben niet tevreden met de belichting van de product shots. Idealiter moet je die kunnen doen tijdens je opname maar dan heb je zoals gezegd dus veel meer uitrusting nodig. Ik ga daar eens over moeten nadenken, misschien kan ik mijn iPhone ook nog inzetten met iets van extra belichting.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ik heb me alvast geabonneerd op je kanaal. Tips heb ik niet echt maar ik ben van mening dat je het vooral bij jezelf moet houden en dat toelichten wat jou beweegt over te gaan tot een aankoop of aantrekt tot een merk , horloge of stijl. In ieder geval wens ik je succes met je kanaal!