Ik wilde eerst wachten tot ik betere foto’s had kunnen maken, maar ten eerste kan dat wel eens een tijdje duren, en ten tweede wilde ik toch graag deze NA met jullie delen. Mijn eerste serieuze (wat ik daar precies mee bedoel? Geen idee. Ik denk een horloge waar ik een tijd over heb nagedacht, voor heb gespaard en op heb gewacht) aankoop.
Jullie kennen ‘m wel natuurlijk, geen verrassend horloge wat dat betreft, maar ik ben er simpelweg verliefd op geworden, zoals zoveel mij voorgingen.
Nu eens niet de blauwe, persoonlijk vind ik het origineel echt het mooist, ook de recent geïntroduceerde modellen halen het m.i. niet bij deze beauty. Maar goed, dat is uiteraard heel persoonlijk…
Ik ga er erg van genieten, ben als de dood voor de eerste kras, maar dat weerhoud me er niet van om ‘m wel gewoon te dragen.
Het idee is dat ik hier heel lang van ga genieten en mijn zoon (nu 9 maanden) deze op een dag erft. Hij is niet uit z’n geboortejaar, daar had ik toen niet aan gedacht, maar op een mensenleven vind ik het ‘close enough’.
Heel leuk! Ik ben bevooroordeeld eerder voor de blauwe, maar deze is zeker ook prachtig. Geniet ervan, draag hem en zit niet in met een kras hier of daar. Kan altijd verholpen worden, en op een zogenaamde “tool watch” misstaan een paar krasjes niet.
Gefeliciteerd met deze Bb58, wat mij beftreft ook de mooiste. Ik wacht op het verlossende telefoontje om hem zelf ook in ontvangst te mogen nemen, ook bij Ace .
Ik werd twee weken geleden gebeld met heugelijk nieuws, maar toen bleek dat ze per ongeluk de verkeerde hadden gebeld maar ik sta nu bovenaan dus nog even volhouden!