NA: Tudor Black Bay Fifty Eight (OG)

Gutteguttegut…

Neemt niet weg: Mooi horloge, geniet ervan in goede gezondheid!

1 like

Met bezorgen was mijn tudor bb58 blue door S&C ook netjes op maat gemaakt :ok_hand:

1 like

Zou ik normaal ook gedaan hebben, maar kwam nu wat lastig uit. Inderdaad op maat gemaakt ontvangen, of een goede poging daartoe in ieder geval. Moest er uiteindelijk nog een schakeltje zelf tussenuit halen.

1 like

Prachtig, helemaal niet slecht als eerste echte horloge, Hahaha, geintje hoor.

Dit is toch al fantastisch om mee te starten!

Gefeliciteerd, veel plezier ermee! En inderdaad, gewoon lekker dragen, krassen komen toch wel een keer, maar vaak hebben die ook weer een eigen verhaal (tenminste, bij mij wel).

1 like

Van harte met deze NA, Ton.
Geniet er van.

1 like

Daar heb je zeker gelijk in hoor! Ik ben ook niet echt panisch of dat ik er van wakker lig oid, meer dat ik weet dat ik wel erg zal balen op het begin, maar het hoort er gewoon bij ja…

1 like

Zeer fraai, enjoy!

1 like

Gefeliciteerd met je NA!
Zeer fraaie duiker, geniet ervan!

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Mooi horloge! Geniet ervan :+1:

Gefeliciteerd! Schitterend en tijdloos horloge. Dat laatste is wel belangrijk voor het uiteindelijk doel, als ik het goed heb gelezen. :smile:
Draag hem met veel plezier! :smiley:

1 like

Prachtige aanwinst, geniet ervan!

1 like

Valt mee hoor, het ‘uiteindelijke doel’, is meer iets wat ik zelf uiteindelijk een mooi idee zou vinden, niet de reden waarom ik ‘m heb gekocht. Da’s toch echt voor mezelf :blush:

1 like

Prachtig horloge!
Gefeliciteerd hoor.

1 like

Hele mooie keuze! Ik ben nog steeds heel tevreden over de grote broer! Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd !
Heel mooi horloge.

Nice, geniet ervan.

Ah, daar is de NA!
Nou, dat is helemaal niet verkeerd, voor een ‘eerste serieus horloge’. :wink: :+1: Een om met trots te dragen! Veel draagplezier!

1 like

Dus als ik het goed begrijp is de blauwe wel direct in de winkel te krijgen voor de listprice en voor het horloge van de TS geldt een korte wachtlijst?

Dat is inderdaad mijn ervaring. Bij Ace waar ik gekocht heb is dit het geval en ik las hier op het forum ook bij S&C.

1 like