Bij Gassan gewoon leverbaar!
Goed om te weten, voor anderen. Volgens de website niet, maar kan me voorstellen dat die niet het hele verhaal verteld. Ik heb destijds een aantal ADs gevraagd en kreeg overal zelfde verhaal, situatie kan (en zal denk ik) intussen veranderd zijn.
Heel mooi. Geniet ervan!
Gefeliciteerd met deze bijzondere klok!
Ik ga er erg van genieten, ben als de dood voor de eerste kras, maar dat weerhoud me er niet van om ‘m wel gewoon te dragen.
Een horloge (jaren) krasvrij dragen is absoluut mogelijk. Zelf heb ik 8 jaar dagelijks een Seamaster gedragen en inmiddels nu 3 jaar een Aquis. Beide zien er nu uit alsof ze net uit de stickers komen. Het is zo simpel: gewoon afdoen tijdens huishouden, klussen, sporten of wat voor activiteit dan ook waar risico is op krassen, stoten etc. Nou gaat iedereen natuurlijk anders met zijn horloge om en is mijn manier geen wet, maar als je je horloge krasvrij wilt houden, dan kan dat echt.
Valt een boterham smeren daar ook onder? Maar ik ben het wel met je eens hoor, je moet het niet opzoeken. Maar ik merk wel dat ik m’n horloges steeds minder vaak afdoe. Zeker horloges als een Seamaster en BB58 zijn tenslotte toolwatches.
En een kras of deuk krijg je vaker vanwege iets stoms en ongelukkigs… net te dicht langs de deurpost lopen enzo.
Je hebt gelijk, ik denk dat ik een leuke Casio ga kopen voor de activiteiten die jij omschrijft, haha. Natuurlijk zal er denk ik alsnog iets op komen, maar de grootste risico’s vermijden is natuurlijk een goed idee (in mijn ogen).
Mijn Certina (zie voorstel topic) had na een week een grote kras, omdat ik die in een zwembad af deed om in het kluisje te leggen en vervolgens door een niet oplettend [censuur censuur censuur] zo ongeveer omver werd gelopen waarbij het horloge viel. Ach, zo heeft dat horloge wel z’n karakter gekregen, maar ik vind het een fijne balans. Nieuw zijn ze zo mooi
Prachtig horloge, gefeliciteerd
Nice! Gefeliciteerd!
Mooie duiker zeg. Veel plezier er van.
Vind het knap met een seamaster, die clasp is best dik en schuurt daardoor snel ergens overheen. Die van mij zat vrij snel al onder de krassen.
Maar mooie nieuwe aanwinst. Ik vind dit de mooiste Tudor die je nieuw kunt kopen😊
Klopt, die clasp staat er inderdaad erg om bekend. Denk dat ik gewoon een soort tweede natuur heb aangeleerd.
Dit is 'm: (pas verkocht btw)
Mooie Tudor, veel draagplezier.
Van harte met deze Tudor!
Prachtige keuze!
hele mooie keuze, veel draagplezier
Mooie foto’s,mooi horloge😀
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst !!
Prachtig! Gefeliciteerd. Ik ben het helemaal met je eens dat het de mooiste uitvoering is.