NA Tudor blackbay obesitas

Fraaie aanwinst! Die 41mm past je goed.

Wel raar dat die DJ wél, en de BB36 níet staat, vraag me af hoe dat kan. En waarom bv een Explorer (1)14270 (dus 36mm) misschien weer wel zou kunnen (al zou je waarschijnlijk qua maat een 39mm verkiezen).

1 like

Mooi beschreven, voorzien van treffende plaatjes. Prachtig horloge. Geniet er van.:+1:

1 like

Blackbay oogt gewoon heel compact. Geloof me. Ik ben echt een liefhebber van klassieke formaten maar het kon gewoon echt niet :frowning:

Ik heb een Chinees handwindertje van 35mm die ik wel gewoon draag en geweldig vind qua formaat.

Mooie aanwinst. Geniet er maar van :thumbsup:

1 like

Helemaal mee eens, heb zelf de Tudor aangehad in 36mm en had precies hetzelfde ! Daarvoor een Rolex 36mm en die was fantastisch…weet ook niet waar het aan ligt…

1 like

Prachtig!!

1 like

Mooi hoor! Ik heb de 36mm in bestelling staan, maar bij jou staat de 41mm helemaal goed! :+1:

2 likes

Redelijk fors. Meen 18.5/19 cm ofzo maar zal nog eens nameten. Laatste jaar 10kg kwijt sindsdien zijn alle horloges zijn ook een standje strakker gegaan (wist niet dat afvallen ook aan een pols te merken was. Maar ja dus)

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Een gezaghebbende verworvenheid!!
Veel plezier dan ook met deze magische schoonheid!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

BoukeeeeeeEEE!!

Gefeliciteerd man! Gaaf!

1 like

Heel gaaf😍
Zou de BB41 wel eens naast de explorer 1 39mm willen zien!

3 likes

Fantastische aanwinst. Van harte!

1 like

Heel mooi !

1 like

Zeer mooi! :+1: Van harte gefeliciteerd! :relaxed:

1 like

Prachtig verhaal en prachtig horloge!

Congrats Bouke

1 like

Leuk verhaal en heel mooi horloge! Ik heb gelijk zin om ook naar Antwerpen (en Bier Central?) te gaan en er ook een te kopen :wink:

1 like

Goed verhaal en fijn horloge! Geniet ervan!

1 like

Kek horloge Bouke!! Goede aankoop!! Veel plezier ervan!

1 like

Een mooi horloge gepaard met een mooie ervaring, wat wil een mens nog meer?
Van harte gefeliciteerd en heel veel draagplezier gewenst!

1 like

Mooi hoor. Van harte!
En nu heel lang nagenieten!

1 like