NA Tudor blackbay obesitas

In één woord:

GE-WEL-DIG !

Prachtig verhaal en dito klokje, geniet ervan!

:sunglasses:
Otto

1 like

Haha. Fantastisch verhaal dit :+1:
En natuurlijk een top horloge. Geniet ervan!
Ben benieuwd naar je volgende trip naar Antwerpen :wink:

1 like

Erg mooie klok, staat hoog op mijn verlanglijst!

1 like

NICE !!!
Alleskunner!!

1 like

Heel gaaf!
Zeker een alleskunner

1 like

Prachtig horloge, geniet ervan!

Ik geraak zelf ook niet over de dikte van de BB (ondanks alle mooie foto’s hier op het forum), maar ik geniet volop van mijn Heritage Ranger. Denk dat die wat hetzelfde gevoel qua afmetingen als je BB41. Top ding dus :blush:

1 like

BOUKE! My man! Wat een puike aanwinst weer! Heel tof en zeker iets voor jou! Geniet ervan!

1 like

Amai, das nen Crème van 'nen klok!

1 like

Ik heb de 36 gehad en vond die voor mijn kippenpols perfect. De 41 vind ik eigenlijk te groot voor het soort horloge, maar voor jou is de maat zo te zien ideaal. Veel plezier ervan!

1 like

Heel mooie aanwinst! Dacht ooit ergens gelezen te hebben dat de BB 41 een iets slankere kast heeft. Hoe dan ook hij ziet er prachtig uit, dus geniet ervan. :thumbsup:

1 like

Mooie aanwinst Bouke, gefeliciteerd!

1 like

Jep heel ietsie slanker. Hoop dat ik hem nog eens naast een bezelvariant kan houden. Dat was ik helemaal vergeten bij de juwelier :blush:

De wijzerplaat is echt GROOT door de forse kast en de smalle bezel.

1 like

Dijk van een klok, veel plezier ermee!

1 like

Super, gefeliciteerd en bedankt voor de uitgebreide voorstelling :+1:

2 likes

Leuk verhaal om te lezen, geniet van de Tudor :thumbsup:

1 like

Mooi verhaal, mooie Tudor!

1 like

Mooi verhaal en leuk geschreven!
Het horloge lijkt gemaakt te zijn voor je pols, past precies mooi. Kleiner zou ik niet mooi vinden, groter ook niet.

Veel plezier ervan!

1 like

Erg kloeke klok man en een leuk verhaal… Ook euk dat je vriendin ook van een biertje houdt… zie je niet zo heel veel.
Idd wel even wennen zonder een gekleurde bezel. :beers:

1 like

Mooi verhaal, erg mooie Tudor, toont fraai op de foto’s maar ik denk dat the real thing de klasse echt laat zien.

Veel en lang plezier er mee!

1 like

Mooi Bouke! Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst.

1 like