NA Tudor blackbay obesitas

Proficiat Bouke! Leuk verhaal ook :slight_smile:

2 likes

Wat een overweldigende reacties allemaal!! Erg leuk :slight_smile:

Ik ben er ondertussen achter dat ik het horloge gewoon niet als een duiker moet beschouwenā€¦ Het is, hoe meer ik het bekijk, eigenlijk meer een flieger. En dan is de verhouding van wijzerplaat (die groot is in vergelijking met vaak compact ogende duikers) helemaal top! Maximaal wijzerplaat halen uit ā€œminimaleā€ kast :smile:

De kroon draagt ook nog eens bij aan een zeker flieger-gevoel.

Zodra ik een tweezerpushpintool kan bemachtigen (endlinks zitten strak weet ik nog) zal ik hem eens op een dikke vette leren band gooien.

1 like

Mooi verhaal en fotoā€™s, gefeliciteerd! :thumbsup:

2 likes

Klinkt anders behoorlijk overdacht hoor! Mooie aanwinst en geniet er van!

2 likes

Heerlijke aanwinst, en ik kan het verhaal mij ook helemaal voorstellen. :ok_hand:
Perfecte setting om een aankoop te doen :smile:

2 likes

Kleine update.

10 likes

Erg mooi en leuk verslag!

1 like

Hij is mooi!

1 like

Deze video is wel interessant dan voor je. De maker praat wat haperig en langzaam, maar wat hij zegt snijdt wel hout.

5 likes

Mooi verhaal, en dito mooie klok.
Geniet ervan.

1 like

@bouke wat een prachtig horloge zeg, amai zo strak en netjes afgewerkt.

Hij staat je overigens uitmuntend op je pols hoor, daar zie ik nu niets verkeerds aan.

Heel veel plezier ermee, ik kan je helaas geen like geven daar ik over de limiet heen benā€¦
Dan maar in geschreven tekst ā€œI Likeā€ very much :smile:

2 likes

Mooie combinatie!!

Nog een lune shot?:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Die zal ik vanavond eens maken :wink:

1 like

Mooi man! Lijkt me een echte bandendwapper ook. Hoe breed zijn de lugs? 22mm?

1 like

Jep. 22mm. Had wel 20 mogen zijn wat mij betreft overigens.

2 likes

Vandaar dat ik het vroeg inderdaad. De band oogt iets aan de brede kant. Wel stoer op zich en net niet tƩ breed, maar 20mm was denk ik iets gebalanceerder geweest.

1 like

Blijkbaar typisch iets voor Tudor? Ik zie net dat de Ranger ook 41mm/22mm is. Zelf ben ik altijd van diameter delen door 2 en evt. naar beneden afronden op hele millimeters.

1 like

Klopt en dat is ook wat mij tegenhield om hem een tijdje terug te kopenā€¦op leder is dat een stuk minder mijn inziensā€¦

1 like

Op staal klopt ie uiteindelijk ook wel hoor. Haalt de lompheid iets van de kast.

Kom gauw maar kijken jochie :wink:

2 likes

Zal ik zeker doen :+1:t2:

2 likes