NA: Tudor Chrono met een 👑

Ik hou niet van goud. Althans, niet van Geelgoud. Ook niet van Roségoud. Witgoud is prima, maar dat even terzijde

Nu heb ik, toen mijn vader stierf, zijn zegelring gekregen. Geelgoud. :thinking:

De emotionele verbinding zorgt ervoor dat ik deze ring te allen tijde draag.

Ik heb een paar leuke horloges in mijn collectie, maar eigenlijk ‘matcht’ geen enkel horloge bij deze ring.

De Omega Speedmaster Apollo 11 50th anniversary even daargelaten.

Vorige week liep ik echter tegen een oude Tudor 79260 aan. Eentje met wat ‘kroontjes’ her-en-der, en nóg belangrijker: een zilverkleurige dial die nogal gevoelig is voor het daglicht. Zo erg dat de wijzerplaat bijna goudkleurig lijkt…

Het is, zeg maar, een goed gedragen horloge, maar sinds lange tijd heb ik wel het gevoel dat dit horloge op de een of andere (bij me) past.

Vooruit, nog een paar andere plaatjes om het geheel compleet te maken

Mocht iemand trouwens meer informatie hebben over dit specifieke model (1995, Valjoux 7750, 39mm), dan hoor ik het graag…

Vooralsnog hebben we een (ring-)match en ben ik er blij mee.

131 likes

wauw wauw wauw :heart_eyes:
Heel gaaf horloge, bijzonder toffe wijzerplaat.
Heel veel draagplezier :slight_smile:

2 likes

Wauw, echt heel vet man. Gefeliciteerd met deze mooie vondst erbij. Prachtige horloge en matcht echt goed inderdaad. herkenbaar dilemma, jij lost dit wel zeer benijdenswaardig op. :sunglasses: :clap: Genieten van je nieuwe aankoop.

1 like

Heel vet!

1 like

Prachtig horloge, heel veel plezier ermee.

1 like

Wow wat een topper! Deze zou ik ook nog graag aan de collectie toevoegen. :star_struck:

Veel beter dan die nieuwe Chrono :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Mooie match! Geniet ervan!

1 like

Prachtig!

1 like

Erg mooi :star_struck:

1 like

Heel gaaf, goeie combi

1 like

Mooi horloge man :ok_hand:

Hier nog een ideetje om de ring nog beter te laten matchen :smile:

2 likes

Gefeliciteerd! Heel mooi horloge.

1 like

Gewoon een erg mooi horloge met, en dat kan ik wel appreciëren, wat ervaring om gedragen te worden :wink:

Vooral erg fijn dat deze goed overweg kan met vaders ring, goed voor heel wat draagplezier!

1 like

Mooie match tussen het horloge en de ring van je vader.

1 like

Echt een schitterende combinatie!

1 like

Heel erg vet man! :star_struck: Veel plezier ermee!!

1 like

Supermooi horloge!

1 like

Gaaf horloge. Van harte!

1 like

Heel tof!

1 like

Wauw. Ben niet zo van de chrono’s zelf, dit is toch wel een hele mooie set zo!

1 like