NA Tudor met een Kroontje V2 👑

Wellicht zijn jullie inmiddels vermoeid na al het moois wat @Gosz afgelopen weken heeft gepubliceerd maar ik kon het toch niet laten…

Het was alweer even geleden dat ik een horloge had toegevoegd aan mijn collectie en sinds de kerst ben ik mezelf al aan het wijsmaken dat ik na zo’n vervelend jaar als 2020 wel een nieuwe horloge verdien :stuck_out_tongue:
Mijn grail watch is de 6263 van Rolex en daar komt helaas niets bij in de buurt… of toch wel?
Tuurlijk wel! De Tudor 79260 Oysterdate “small block”! Ik had het horloge al even op het oog maar schrok wat de prijzen de afgelopen jaren hebben gedaan…

Gelukkig kon ik mijn koopdrang onderdrukken waardoor het weer wat rustiger werd in mijn hoofd m.b.t. dit horloge. Weken gingen voorbij tot ik ineens, ja hoor, het horloge van @Gosz voorbij zag komen…

Nu MOEST en ZOU ik hem halen, helaas ten koste van mijn Universal Geneve die overigens een nieuw thuis heeft gevonden via het forum. Hoewel ik het echt héél vriendelijk heb gevraagd was @Gosz niet van plan zijn horloge aan mij te verkopen en dus ging ik als de wiede weerga opzoek naar eenzelfde exemplaar vóór deze echt ontbetaalbaar worden. (79260, Rolex Signed crown/back, brushed lugs, oysterdate dial, bj 1995) Zoals wellicht al gelezen bij de andere past van Gosz is het horloge in deze samenstelling slechts één jaar geproduceerd, daarna werden de kroontjes vervangen door de Tudor schildjes en kwam er Prince Date op de dials te staan.

Maandagochtend gezien op Chrono24/ betaald - Dinsdag en woensdag gewacht - gisteren binnengekregen! Wat een geweldig horloge. Al met al ben ik super content met de kwaliteit van dit horloge dat in werkelijke NOS staat verkeerd. Dit is een horloge dat voorlopig in de collectie blijft!
Een ingetogen kwaliteitschronograaf met Rolex DNA… wat wil je nog meer… (de 6263 :P)

79 likes

Gefeliciteerd met de NA! Echt heel fraai!

1 like

Fantastisch horloge!! Heel veel draagplezier.

1 like

Heel gaaf horloge! Mooie aanwinst voor jou en het forum :slight_smile:

1 like

Zo mooie aanwinst! Veel draagplezier!

1 like

Prachtig stuk! Proficiat! De verleiding komt bij mij groter en groter om meer Tudor aan mijn collectie toe te voegen.

2 likes

Wow wat een prachtige Tudor! Van harte

1 like

Prachtig :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Prachtig!!

1 like

Nice, congrats!

1 like

Super keuze!!

1 like

Prachtige aanwinst :star_struck:

1 like

Pfieeeuww dies nice man!!

1 like

Prachtig, veel draagplezier :+1:

1 like

Gefeliciteerd, heel mooi!

1 like

Uitzonderlijke staat :ok_hand:
Prachtig horloge !

1 like

Een beetje informatie voor de Tudor liefhebbers.
50 years of Tudor Chronographs

2 likes

Mooie info dit!

1 like