Hier en daar is ie al opgedoken even maar ik doe toch even een NA. Paar weken geleden zocht ik nog een horloge voor rond de 750 euro voor de 5e en laatste plek in de verzameling. Ik merkte al snel dat ik er niet uitkwam en ik kon het budget wat oprekken (door mijn huwelijk zoals sommigen weten).
Ik zocht in eerste instantie een MM300. Dat lukte niet goed en gaandeweg het zoeken en wachten begon ik me steeds meer af te vragen of ik nog wel een zwarte duiker erbij wilde hebben.
Uiteindelijk kwam opeens deze Tudor in de verkoop. Ik had wat vooroordelen over het merk maar het model sprak me dusdanig aan dat ik mij wat in ben gaan lezen op ondermeer ablogtowatch, WUS en hodinkee.
Gisteren heb ik de Tudor op kunnen halen. Hij draagt wat klein maar dat wende heel snel en ik vind het een waanzinnige fijne klok naast de rest van de horloges. Dan nu de plaatjes.
Mooie aanwinst, ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet veel aan vond de eerste keer dat ik het horloge in de markt zag, maar hoe vaker hij voorbijkomt hoe leuker hij wordt
Het lastige met dit horloge is dat ie het verdomd slecht doet op foto’s. Dat vind ik trouwens ook met de Oris Aquis Date. Die is in het echt fraaier dan op foto’s.
Daar moet ook verandering in komen. In principe is dit de 5 piece waar het voorlopig even mee moet gebeuren alhoewel ik de plek van de Tissot nog niet kan garanderen
Wellicht wel, misschien icm het wit? Nu ik naar mijn Oris kijk krijg ik een beetje hetzelfde idee. Deze Oris vond ik in het begin gewoon lelijk hahahaha