NA: Tudor Heritage Ranger

Waar ik bij de aankoop van mijn Pelagos het niet nodig vond om een NA topic te maken, ga ik nu mijn enthousiasme toch delen.

Vanmiddag mijn nieuwe Heritage Ranger op mogen halen bij Niglos. Tijd zitten twijfelen tussen een aantal modellen (en merken :shushing_face:), beetje online kijken, weinig in het echt gezien, maar met vertrouwen in Tudor (en de vele foto’s in het Tudor Only topic ), afgelopen weekend de trekker over gehaald en gewoon besteld. Na fijn mailcontact met Harry en @Tokes van @anon34385602 vanmiddag de Ranger op mogen halen. Want een pakketje met de post, dat is wel snel, maar mist de emotie van een dergelijk mooi sierraad aanschaffen voor mij.

Oh ja, jullie houden niet van tekst. Dus, foto’s!

68 likes

Lekker duo man :ok_hand:

De Ranger spreekt mij steeds meer aan

2 likes

Hee,

Het was gezellig en ik kan alleen maar zeggen geniet ervan en dank je ook namens @anon34385602

Gr,

3 likes

Tof koppeltje zo :slight_smile:
Super veel plezier van beide horloges!

2 likes

Prachtig die Ranger, met zijn subtiel gepolijste accenten en elegante lugs!

Ik heb een paar jaar eentje gehad, was mijn favoriet horloge destijds! Uiteindelijk heeft hij het pad moeten ruimen op weg naar mijn Speedmaster, maar ik geniet terug mee elke keer ik eentje zie passeren. Veel plezier ermee! :slight_smile:

4 likes

Hoi Maarten,

Fijn dat je blij met de Tudor bent; dat is tenslotte waar het allemaal om gaat! En dank natuurlijk voor de vriendelijke woorden. :blush:

Heel veel plezier en een toptijd gewenst met deze mooie aanwinst! Geniet ervan! :+1:

5 likes

Veel draagplezier toegewenst met de NA.
Mooie Tudor Ranger. Ik heb er ook naar zitten loeren. :wink:

Mijn Railmaster komt eveneens naar alle tevredenheid van NiglosWatches. :ok_hand: Goed adres.

3 likes

Dit is ook zeker een Tudor die nog op mijn wensen lijstje staat om een mooi Tudor trio te vormen .
Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Mooi hoor!

1 like

Kijk, dat is weer eens wat anders! Heel veel draagplezier toegewenst👍🏻

1 like

Ik houd niet van Tudor maar zo’n Heritage op zo’n band is toch erg mooi hoor. Proficiat!

1 like

Prachtige Ranger Maarten :ok_hand:t3: De bund strap staat hem mooi… en in combinatie met de Pelagos een erg mooi duo!

1 like

Lekker man, gefeliciteerd!

Ik heb die Ranger vanaf het eerste moment dat ik er een zag mooi gevonden, geen datum vind ik zo ge#l. Geniet er van, het is een smakelijk horloge :yum:

1 like

Mooie vintage look, zo’n Ranger.
Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Mooi duo!

1 like