NA: Tudor Pelagos 42 mm

Zoals jullie wellicht in mijn recente eerdere NA-topic hebben gelezen, ben ik vorige maand eigenaar geworden van een Tudor Black Bay GMT. Dit was mijn eerste Tudor-horloge. Hier ben ik dusdanig enthousiast over dat toen ik vorige week een nieuwe zwarte Pelagos 42 mm (het Tudor-horloge waar ik eigenlijk al langere tijd naar op zoek was geweest) in de vitrine zag liggen, ik geen moment twijfelde.

Tot nu toe bevalt ook dit horloge uitstekend. Goed af te lezen, door het titanium relatief licht qua gewicht, een keramische bezel die niet glimt, een band die door het meebewegende mechanisme na een aantal uur vliegen nog steeds niet strak zit en de goede zichtbaarheid in het donker spreken mij aan. Qua verbeterpunten had de bezel van mij 120 keer mogen ‘klikken’ in plaats van 60 keer en vind ik de kleurstelling van de LHD-versie of de 39-mm-versie wellicht iets pakkender. Dat laatste vind ik persoonlijk overigens niet opwegen tegen het hebben van een datum, het ‘bracelet extension system’ en/of de kroon aan de juiste zijde… :slight_smile:

Al met al ook erg blij met deze aankoop!

60 likes

Echt een topper, ik wil ook :stuck_out_tongue:

2 likes

Mooiste Tudor op dit moment voor mij, gefeliciteerd!

3 likes

Gefeliciteerd, die lume ook :star_struck:

1 like

Prachtige aanwinst :star_struck: voor mijn pols net iets te groot .

1 like

Gefeliciteerd, heel mooi en fijn horloge en vind de maat nog steeds prima! Groet van zijn blauwe broer…

10 likes

Erg mooi horloge! Die fijn gekartelde bezel geeft de 42mm een cleane look, erg tof. Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd !
Ja prachtig horloge.

1 like

Ja blauw is het mooist.

Zoveel cooler dan de 39 wat mij betreft!

LHD kleurschema met kroon op rechts zou voor mij het mooiste zijn.

2 likes

Super!

1 like

Lekker bezig! Gefeliciteerd met opnieuw een prachtige NA

1 like

In mijn ogen kwa design ,tool karakter,groote van kast en diepte van de wijzerplaat de absolute winnaar van de Pelagos serie :+1:

1 like

Proficiat

1 like

Van harte!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je NA! Prachtig, geniet ervan.

1 like

Mooi exemplaar hoor ! van harte met je aanschaf

1 like

Mooi horloge! Staat goed om je pols qua maar :ok_hand:

1 like

gefeliciteerd met deze wijze keuze, proost!

3 likes

Gefeliciteerd, veel draagplezier.

1 like