NA Tudor Pelagos FXD M.N.21

Vergelijk met de BB 58 zou zeer welkom zijn. Dit is ook een prachtige klok zeg wow.

1 like

Potver wat gaaf. Ze kunnen nog zulke mooie dingen met de Pelagos.

Stel je voor een titanium in 38/40mm.

2 likes

Van harte proficiat! En geniet ervan!

1 like

Ja en ja. En Max 148 stuks dit jaar met een mn21. Dus dat zijn er echt niet veel. :grin:

1 like

Hoe weet je dat? Lijkt me dat er toch best wat uitgeleverd zullen worden nog?

2 likes

Ik heb twee snelle foto’s voor je :+1:

13 likes

Ik weet dat. Ik kan je niet vertellen waarom ik dat weet.

Maar gelukkig zijn er in 2022 veel meer beschikbaar :grin:
Alleen hebben die dan een ander nummer :sunglasses:

1 like

Ah, een ‘ik weet, ik weet wat jij niet weet, en ik zeg niet waarom’ gevalletje… :wink:

Zou wel bizar zijn als er inderdaad zo weinig worden uitgeleverd dit jaar. Ik heb mijn twijfels omdat ik hem zo makkelijk kon kopen, maar dat kan ook een kwestie van veel geluk zijn. En ach, M.N. 21 of M.N. 22, het gaat uiteindelijk om het horloge :+1:

2 likes

Ik hoor een boel mensen klagen over de drukke bezel of de 3 markers tussen de tekst. Vind ik geen probleem en kan deze keus wel waarderen. De bezel markers corresponderen keurig met de dial.

Maar stel je voor dat deze rond 40 mm was geweest. Dat zou echt een hit zijn geweest! Waarschijnlijk deels ten koste van BB en wie weet is dat ook wel een reden …

M.N.21 inderdaad.

En dat maakt hem mogelijk zelfs een beetje collectable. Helaas, deze gaat niet in de kluis, maar vooral mee op avontuur : )

2 likes

Hoeveel schat jij dan dat dit jaar met een mn 21 geleverd gaan worden.

Wereldwijd of alleen in Nederland. :grin:

Ik heb geen idee, maar 148 exemplaren zou ik schrikbarend weinig vinden, zeker wetende dat de vestiging waar ik die van mij heb gekocht er 3 geleverd heeft gekregen (waarvan er eentje bij mij ligt, eentje bij @Franktudor, en eentje komende week verkocht zal worden). Ik vermoed dat elke Tudor dealer er wel in ieder geval eentje of twee geleverd zal krijgen, misschien meer. Geen idee hoeveel retailers er zijn wereldwijd, maar dat aantal vermenigvuldigen met twee of drie lijkt me realistischer.

Nou. Laat er dan maximaal 148 in Nederland geleverd worden. Dan is het toch snel op.

Van harte! Stoer horloge :ok_hand:

2 likes

Deze side by side is wel top, zie je goed dat de kast van de FXD minder dik is waardoor die optisch beter is balans is en je niet meer met zo’n blok om de pols rond loopt zoals de originele of een BB 41mm.

echt mooi ben jaloers hahaahahah

1 like

Erika is redelijk snel met een oplossing voor de FXD gekomen.

https://erikasoriginals.com/mn-straps/pelagosfxd.php

6 likes

Zou de MN21 toch een collectible worden?
Deze prijzen op Chrono zijn natuurlijk compleet mesjogge …

Als het echt een limited run blijkt te zijn, kunnen dit over 5 jaar nog wel eens koopjes blijken.

2 likes

Ze zijn in ieder geval bij de AD niet te krijgen…lijkt me een redelijke garantie op een prijsstijging in de toekomst :wink:

Hoe zit het met de MN22? Wordt deze ook limited?

1 like

Alle geproduceerde
Exemplaren in een bepaald jaar krijgen die nummering.

2021 mn21
2022 mn22

Etc.

Maar aangezien in 2021 pas in november begonnen zijn en omdat dat het eerste jaar is zullen die uiteindelijk wel gewilder worden.
Er zijn er gewoon minder van.

1 like