Een prachtige aanwinst. Gefeliciteerd!
Mooi man, recht op het doel af en meteen scoren !
Heel mooie nieuwe Tudor!
Prachtig nieuwe Tudor. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Vet!
Zo jij bent er snel bij! Erg gaaf horloge met een paar bijzondere features. Veel draagplezier!
Proficiat! En idd mooier tintje blauw imho.
Heel gaaf en van harte gefeliciteerd!
Snap geheel je keuze voor dit fraaie horloge. Top dat deze eindelijk niet de gekke oversized kroon heeft!
Heeft deze nu die MN engraving op de achterkant? En begrijp ik goed dat alleen de eerste batch die in 21 geleverd worden dat krijgen?
Das wel tof!
Vergelijk met de BB 58 zou zeer welkom zijn. Dit is ook een prachtige klok zeg wow.
Potver wat gaaf. Ze kunnen nog zulke mooie dingen met de Pelagos.
Stel je voor een titanium in 38/40mm.
Van harte proficiat! En geniet ervan!
Ja en ja. En Max 148 stuks dit jaar met een mn21. Dus dat zijn er echt niet veel.
Hoe weet je dat? Lijkt me dat er toch best wat uitgeleverd zullen worden nog?
Ik weet dat. Ik kan je niet vertellen waarom ik dat weet.
Maar gelukkig zijn er in 2022 veel meer beschikbaar
Alleen hebben die dan een ander nummer
Ah, een ‘ik weet, ik weet wat jij niet weet, en ik zeg niet waarom’ gevalletje…
Zou wel bizar zijn als er inderdaad zo weinig worden uitgeleverd dit jaar. Ik heb mijn twijfels omdat ik hem zo makkelijk kon kopen, maar dat kan ook een kwestie van veel geluk zijn. En ach, M.N. 21 of M.N. 22, het gaat uiteindelijk om het horloge
Ik hoor een boel mensen klagen over de drukke bezel of de 3 markers tussen de tekst. Vind ik geen probleem en kan deze keus wel waarderen. De bezel markers corresponderen keurig met de dial.
Maar stel je voor dat deze rond 40 mm was geweest. Dat zou echt een hit zijn geweest! Waarschijnlijk deels ten koste van BB en wie weet is dat ook wel een reden …
M.N.21 inderdaad.
En dat maakt hem mogelijk zelfs een beetje collectable. Helaas, deze gaat niet in de kluis, maar vooral mee op avontuur : )