Het mooie van de horloge hobby is dat er altijd weer prachtige nieuwe horloges zijn te ervaren. Het lastige voor mij is dan vaak afscheid te nemen van oude horloges. Wat soms ook lastig is, is om überhaupt bepaalde horloges te kunnen ervaren omdat ze simpelweg verrekte lastig te verkrijgen zijn.
Toen de Tudor Black Bay Pink uitkwam was ik direct enthousiast maar diezelfde dag werd me ook al duidelijk dat hij waarschijnlijk niet te krijgen zou zijn.
Dat ik dit weekend de Tudor Black Bay Pink toch om de pols kon slingeren kwam echt geheel onverwacht. En eigenlijk kwam die verassing heel gelegen! Ik heb recent een vervelende ervaring opgedaan op horlogevlak, waarover later vast nog wel een keer meer. Dit topic is omdat ik onwijs blij ben met mijn NA en dat deel ik graag. Ik ben nu zo een jaar of 5 dagelijks druk met deze hobby en ik post niet meer elke NA, maar deze vond ik het wel waard.
Tudor staat voor ‘Born to Dare’ en op het werk staat mij op korte termijn een grote uitdaging te wachten. Een uitdaging die mij gevraagd is aan te gaan en met de ‘born-to-dare-spirit’ heb ik daar volmondig ja tegen gezegd.
Het horloge heb ik dit weekend opgehaald samen met mijn dochtertje. We hebben er een heerlijk uitje van gemaakt.