NA Tudor Pink 💕

Het mooie van de horloge hobby is dat er altijd weer prachtige nieuwe horloges zijn te ervaren. Het lastige voor mij is dan vaak afscheid te nemen van oude horloges. Wat soms ook lastig is, is om überhaupt bepaalde horloges te kunnen ervaren omdat ze simpelweg verrekte lastig te verkrijgen zijn.

Toen de Tudor Black Bay Pink uitkwam was ik direct enthousiast maar diezelfde dag werd me ook al duidelijk dat hij waarschijnlijk niet te krijgen zou zijn.

Dat ik dit weekend de Tudor Black Bay Pink toch om de pols kon slingeren kwam echt geheel onverwacht. En eigenlijk kwam die verassing heel gelegen! Ik heb recent een vervelende ervaring opgedaan op horlogevlak, waarover later vast nog wel een keer meer. Dit topic is omdat ik onwijs blij ben met mijn NA en dat deel ik graag. Ik ben nu zo een jaar of 5 dagelijks druk met deze hobby en ik post niet meer elke NA, maar deze vond ik het wel waard. :star_struck:

Tudor staat voor ‘Born to Dare’ en op het werk staat mij op korte termijn een grote uitdaging te wachten. Een uitdaging die mij gevraagd is aan te gaan en met de ‘born-to-dare-spirit’ heb ik daar volmondig ja tegen gezegd.

Het horloge heb ik dit weekend opgehaald samen met mijn dochtertje. We hebben er een heerlijk uitje van gemaakt. :heart_hands:

208 likes

Schitterend top horloge. Mooie aanwinst. Gefeliciteerd en veel plezier er mee.

Ook met de bijpassende schoenen, uiteraard.

4 likes

Mooie aanwinst Leon! :ok_hand:

2 likes

Gaaf! Gefeliciteerd :smiley:

2 likes

Nice! Gefeliciteerd en veel draagplezier

1 like

Stunning! Veel plezier ermee!

1 like

Tof Leon, van harte!

1 like

Bizar hoe gaaf een horloge met roze wijzerplaat kan zijn :star_struck: gefeliciteerd met deze beauty !

2 likes

Nice hoor! gefeliciteerd en veel plezier ermee :star_struck:

1 like

Vind het oprecht mooi. Van harte!

1 like

Super mooi deze :smiley: Hij is je van harte gegund :sunglasses: Enjoy! En de kleine van haar kekke armbandje :ok_hand:t3:

1 like

:joy: die had ik al maar voor de gelegenheid heb ik ze natuurlijk wel aangetrokken. :ok_hand:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je kleurige uurwerk, veel draagplezier toegewenst :+1:

1 like

Het is al vaak gezegd maar wat us die mooi…die roze plaat!

1 like

Prachtig! Geniet ervan.

1 like

Prachtig horloge! Heel veel draag en kijk plezier :smiling_face:

1 like

Nu nog zon Flodder auto erbij en je rolt ook nog in stijl :grin: mooi ding!

1 like

Proficiat, ik vind’m heel erg geslaagd!! Geniet ervan! :slight_smile:

2 likes

Gefeliciteerd! Prachtige aanwinst en meteen een mooie herinnering aan een mooie dag!

1 like

Zeer gewaagde Tudor wat inderdaad born to dare perfect vertegenwoordigd. Vaag harte gefeliciteerd met deze NA en heel veel draag plezier gewenst!

1 like