Les 1: vertrouw nooit een knaagdier
3 likes
Knap getekend @Jurk HF is overal (héél erg) dichtbij!
Ik hoop overigens dat Muis er de volgende keer wel weer bij kan zijn de schutter in Butler werd immers direct na het schietincident ‘uitgeschakeld’.
1 like
Jurk
3 augustus 2024 om 23:32
1313
Goedenavond leden,
Hierbij weer een nieuwe aflevering.
De zeecontainer refereert aan het topic van @Pandemo en @pasd over de gestolen Squale die weer terecht is. Maar het hele topic lijkt nu verdwenen te zijn.
Born to dare
Het mooie van de horloge hobby is dat er altijd weer prachtige nieuwe horloges zijn te ervaren. Het lastige voor mij is dan vaak afscheid te nemen van oude horloges. Wat soms ook lastig is, is om überhaupt bepaalde horloges te kunnen ervaren omdat ze simpelweg verrekte lastig te verkrijgen zijn.
Toen de Tudor Black Bay Pink uitkwam was ik direct enthousiast maar diezelfde dag werd me ook al duidelijk dat hij waarschijnlijk niet te krijgen zou zijn.
Dat ik dit weekend de Tudor Black Bay Pink to…
Nou is samenwonen óók spannend…
Goedenavond,
Mijn naam is Marco (23 jaar). Ik ben nieuw op het forum, maar ben hier al bijna een jaar elke dag stiekem te vinden.
Vandaag was het dan zover: 5 uur in de auto (heen en weer) voor mijn allereeste horloge, de Tudor Black Bay 58. Via dit forum heb ik kennis gemaakt met dit horloge. Na wat passen op vakantie bij de AD wist ik het zeker, dit wordt mijn eerste horloge. Met mijn vriendin afgesproken dat ik dit horloge ging kopen bij een mijlpaal in ons leven. Deze maand zijn we voor he…
Als je niet snel betaalt ga je ook die container in…
TLDR: santosje gekocht.
Uitgebreide versie:
2 jaar terug heb ik na veel overweging voor mijn 40ste een gave Seamaster 300M (witte dial) gekocht. Helemaal blij mee en “voor de komende 10 jaar klaar”. dacht ik….
[IMG_1863]
De eerste maanden kon ik me niet voorstellen dat ik er nog wat bij wilde. De Seamaster wisselen van staal, zwart rubber en wit rubber was de eerste tijd genoeg. Na een tijdje kwamen er weer al aanwezige horloges terug in de wissel. Daarnaast kwam onder andere de moonswatch …
Heb net een Grand Seiko gekocht…
3 likes
Vorige keer lag Muis op het dak met een sniper rifle, nu is hij met een kettingzaag in de weer… Ik geloof dat je geen ruzie met hem moet krijgen! Hij is weer fijn @Jurk
3 likes
Pandemo
4 augustus 2024 om 05:04
1316
“Degelijke posts zijn niet toegelaten” door de leiding van HF
3 likes
L30N
4 augustus 2024 om 05:05
1317
Haha super!! Heel leuk @Jurk dat ik onderdeel ben van je cartoon!
1 like
APMV
4 augustus 2024 om 05:50
1319
Briljant weer @Jurk
Als er een fysiek HF café zou bestaan, zou het er waarschijnlijk echt zo aan toe gaan aan de bar
1 like
Jero1
4 augustus 2024 om 06:12
1320
Hij is weer geweldig @Jurk , en muis met de kettingzaag is echt briljant😂
1 like
Plees
4 augustus 2024 om 06:15
1321
Muis kent geen subtiliteit meer he Jur Heerlijke aflevering
1 like
FRank71