Mijn naam is Marco (23 jaar). Ik ben nieuw op het forum, maar ben hier al bijna een jaar elke dag stiekem te vinden.
Vandaag was het dan zover: 5 uur in de auto (heen en weer) voor mijn allereeste horloge, de Tudor Black Bay 58. Via dit forum heb ik kennis gemaakt met dit horloge. Na wat passen op vakantie bij de AD wist ik het zeker, dit wordt mijn eerste horloge. Met mijn vriendin afgesproken dat ik dit horloge ging kopen bij een mijlpaal in ons leven. Deze maand zijn we voor het eerst gaan samenwonen in Leiden wat voldoende aanleiding was om op zoek te gaan naar de o zo mooie black bay 58. Een horloge welke ik nooit meer weg ga doen. De 39 mm is precies een goede maat voor mijn pols en de duiker oogt ook minder dik dan verwacht. Gecombineerd met de emotionele waarde is deze voor mij van onschatbare waarde. Ik heb dit horloge gekocht via een vriend van @Erik11 en heb de verkoop als zeer prettig ervaren. Hij was zelfs bereid om het horloge voor mij op maat te maken (dit was uiteindelijk niet nodig).
Ik hoop via deze weg mijn vreugde met jullie te delen en wellicht tot later!
Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!
En Gefeliciteerd met je eerste horloge.
Een schitterende Tudor, waar je lang plezier van zult hebben.
Welkom Marco op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie, maar daar heb je vast al wat van gemerkt in de afgelopen 10 maanden van lidmaatschap.
Wat een top keuze voor je eerste échte! Gefeliciteerd.
Welkom op dit gezellige liefhebbersforum.
Weet je al wat je gaat kopen bij de volgende mijlpaal?