Hele goede keuze! Geniet ervan.
Leuk, van harte!
Het volgende horloge kan nog alle kanten op. Ik neig naar een dresswatch. Een vintage Omega of een Grand Seiko met een snowflake dial spreken mij erg aan. Eerst maar even de volgende mijlpaal bepalen ;).
Welkom Marco, toffe Tudor! Heb er stiekem zelf ook een paar keer naar zitten kijken
Heel veel plezier ermee!
Gefeliciteerd
Staat je goed, gefelicteerd
Enne, op 3 oktober wel ff af doen hoor als je in de draaimolen zit tijdens Leids ontzet
Mooie mijlpaal en top dat je deze vorm geeft met een prachtige Tudor. Gefeliciteerd met deze sportieve Black Bay als NA. Welkom op HF en welkom als Tudorist
welkom op dit mooie Forum
Welkom…
Top horloge!
Gefeliciteerd met je horloge. De BB58 is mooi. Veel plezier er mee! En met het samenwonen. De eerste keer dat ik dat deed was het een educatieve reis.
Gewetensvraag: is het echt het eerste horloge wat je ooit had? Ook niet ergens een vuige Casio gehad of zo?
Gesproken met de stelligheid der jeugd. Ik waardeer dat wel.
Zelf ben ik 26 jaar, vijf vrouwen, drie landen, 9 functies, 80 horloges en een kind verder, en ik zou zeggen:
Geniet er nou eerst maar eens lekker van zo lang je het allemaal leuk vindt, en zeg maar niet teveel nooit.
Haha, dat is nog eens een leuke eerste aanschaf .
Mooi hoor! Daarnaast:
Gefeliciteerd!
Geniet van het horloge, en elkaar!
Leuke binnenkomer met een Tudor.
Geniet ervan!
Welkom, Marco!
Qua horloge: prima keuze
Qua woonplaats:
Tja, Leiden… daar kan ik je niet mee helpen
Veel plezier op het forum!
Gefeliciteerd, mooie mijlpaal
Welkom op HF en veel plezier met jouw prachtige Tudor!
Welkom bij je nieuwe verslaving.
vet klokkie! Heel veel plezier gewenst, ook met het samen wonen.
Welkom Marco! En een mooie Tudor.