Mijn allereerste horloge was afkomstig van de Bruna . Op het gebied van ‘volwassen’ horloges is dit de eerste. Heb op aanraden van een goede vriend hiervoor een tissot PRX quartz gehad. Deze houd ik in de roulatie.
Gefeliciteerd! Mooi horloge
Congratz!
Een heel lekker ‘Eerste Horloge’ !
Welkom hier bij HF !
Prachtig eerste horloge.
Goeie combo, zo, die PRX en die BB58. Foto van die two piece zou niet onaardig zijn.
Maar dan is het dus je tweede horloge.
Welkom en geniet. Van ons en je Tudor!!
Welkom Marco! Hele mooie Tudor.
Van harte! Prachtige klok om een leven lang horloge ‘nerderij’ mee te beginnen!
Zo Chris. Dan ben je ruim 3 horloges per jaar, iets meer dan 1 horloge per functie of zo’n 16 horloges per vrouw verder. And counting. En mocht er ooit nog een kleine komen dan kun je ook qua horlogerie nog een keer helemaal los
OT: Mooie combinatie, een PRX en de BB58. Wat zou je hierna wensen?
Van harte Marco!
Ik kreeg al te horen dat het een prettige transactie was.
Hoi Marco,
Ik ben de vriend van @Erik11 en ook ik heb de verkoop als zeer prettig ervaren!
Nogmaals dank voor de nette afhandeling en veel plezier met en van het horloge!
Gr Erik
Iets minder dan 9 horloges per functie, bedoel je?
Grappig genoeg zijn vijf horloges de hele periode van 1996 tot en met 2015. Toen kocht ik een Seiko 5 automaatje, en in de afgelopen 9 jaar ben ik inmiddels 75 horloges verder. En dan is het nog saillant dat ik zeker niet de ergste hoarder / flipperaar ben hier.
Man man man man man. Als ik @MarcoZoest was zou ik hier lering uit trekken, terstond uitloggen, de account wissen, en hier nooit weer komen kijken. Het kost een godsvermogen.
Mooie binnenkomer nu rest alleen de vraag: wat krijgt je vriendin nu?
Ik heb mijn vriendin voor haar afgelopen verjaardag een Seiko SWR054P1 cadeau gedaan. Ook een goede binnenkomer.
Gefeliciteerd Marco! Ziet er prachtig uit!
Gefeliciteerd met het samenwonen en natuurlijk met dit prachtige horloge, geniet ervan
Van harte welkom! Gefeliciteerd met het samenwonen en de prachtige Tudor!
Dag Marco, welkom hier en ook welkom voor je Tudor (daar draait het immers om hier op dit forum) goede keuze die Tudor
Welcome! Top horloge en zeer goed als eerste horloge!