NA Tudor Prince Date+Day 76200 [picture heavy]

Van JETCO zelf. Aantallen wilde ze helaas niet geven :frowning:

Nee snap ik maar ze willen wel omzet draaien hahaha. We gaan het zien.

1 like

Superfraai. Dit in 39 zou ik zo kopen.

1 like

Ik ook maar er zijn al veel uitvoeringen van dit model niet meer leverbaar c.q. uitverkocht… en niet alleen bij JETCO.
Had graag die met zwarte plaat gewild namelijk :star_struck:

Zeker benieuwd naar. Iedereen heeft het over 36 als perfecte maat, lijkt mij wat aan de kleine kant voor een 20cm pols

1 like

We gaat het meemaken…

Er zijn al meerdere uitvoeringen niet meer te koop via jetco. Zeker weten doen wij het niet, maar de kans is zeker aanwezig dat het waar is. Die regio is de enige regio waar dit model überhaupt nog nieuw te krijgen is.

1 like

Weet iemand of het handiger is direct bij Jetco te bestellen? Of via Chrono24?

Chrono24 heeft aankoopbescherming. Kan fijn zijn, is voor mij een reden om het via chrono te doen.

Als de prijs via jetco lager is, kan het interessant zijn.

Ik zou bij Chrono234 bestellen. Ik had Jetco nog benaderd en gevraagd naar korting als ik rechtstreeks bij hun zou bestellen, onder het mom van ā€˜good friend van het forum’ maar kreeg nul op het rekest. :crazy_face:

1 like

Maar als ik via Paypal betaal naar Jetco ben ik ook beschermd en is het toch nog goedkoper.

Zeker dat het goedkoper is? Wat scheelt het dan nu?

Als ik nu kijk kom ik bij Jetco uit op 1563 en op Chrono 1592. Hanteert Chrono ongunstige koersen bij de valutaconversie waardoor er een prijsverschil ontstaat?

Ik weet niet precies of de bescherming gelijkwaardig is. Als dat zo is, is het de moeite wellicht waard.

Vreemd wanneer ik het direct via Jetco deed en met paypal was het meer dan via Chrono24. Ga maar voor de tweede optie dan.

Oh maf zeg, veel plezier met je nieuwe aanwinst alvast! Ben benieuwd naar de foto’s!

Incoming…
image

13 likes

Hahaha top man! Dat wordt hier een Princen-feest, yo

1 like

Goede keuze! :wink:
De mijne wordt a.s. donderdag bezorgd.
Is op mijn verzoek overigens via DHL verzonden, is me in het verleden stukken beter bevallen dan UPS.

3 likes

Denk dat dit wel een icoontje in wording is aangezien hij ook niet meer wordt geproduceerd.

2 likes