NA Tudor Prince Date+Day 76200 [picture heavy]

Vrijdagavond 28 augustus besteld, en gisteren al binnen: Mijn Tudor Prince Date+Day!

Aanvankelijk stuitte ik op een vintage Tudor Prince en zodoende ben ik me meer in het model gaan verdiepen. Mede dankzij HF (in het bijzonder dankzij @Petteflet @AKM en @Marlo) meer over de nieuwere Prince modellen te weten gekomen en het bedrijf waar ze nieuw te bestellen zijn vanuit Hong Kong: Jetco.

Voor mij heeft dit model de perfecte balans tussen vintage (klassieke kastvorm) en een nieuw horloge (o.a. saffierglas). En niet te vergeten: gewoon een frisse scherpe kast!

Voor alle details verwijs ik graag naar het NA-topic van @Petteflet hier heb ik weinig aan toe te voegen:

NA: Tudor Prince Date+Day

Foto’s:












En nog wat macro:

94 likes

Gefeliciteerd! Geweldig mooi horloge! Heel veel draag plezier!

1 like

Congrats, inderdaad prachtig…die wijzerplaat :drooling_face:, thanks voor het delen en de foto’s!

1 like

Mooie aanwinst, geniet er van! :slight_smile: En die krant is ook even geleden, NAC kampioen… :sweat_smile:

2 likes

Erg mooi! :heart_eyes:

1 like

Prachtige NA @Thomas96 :star_struck:

Ik heb nét ook de knoop doorgehakt, ben voor de afgebeelde M76213-0001 gegaan…
Heb nog wel lang getwijfeld aangezien de M76213-0016, met “Mosaic Dial” ook bijzonder fraai (maar wel wat drukker) is!


(bron: Chrono24)

14 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Erg mooi, maar dat wist ik al. :smile:

Prachtige foto’s heb je al gemaakt! Dit horloge is gewoon zo tijdloos. Veel plezier ermee!

Nou vooruit… dan nog een foto van die van mij. :star_struck:

12 likes

Ook heel erg fraai Roel! Veel plezier alvast!

1 like

Mooi! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtige klok man. Ik zou zo zélf de trekker overhalen, ware het niet dat ik geen goede ervaring heb met het inklaren van horloges uit het Oosten :frowning:

Al 6 weken liggen er twee Seiko’s uit Japan hier in Machelen bij de douane. Ze hebben me al 2 x dezelfde brief (!) gestuurd waarin ze me het factuur vragen. Deze is geupload op hun site, nogmaals via mail gestuurd + nog een keertje gecopy/paste in een mail toen iemand van hun diensten me mailde omdat “ze de attachment niet open kregen”.

Hopelijk ging het bij jou vlotter :smiley:

1 like

Oude kranten, die hebben we al lang niet meer gezien hier.

1 like

Heel veel draagplezier!!

1 like

Schitterend!

Veel plezier ermee!

1 like

Mooi horloge hoor en die foto’s ook! :star_struck:

1 like

Ontzettend mooi horloge! Prachtig :heart_eyes: heel veel draagplezier met deze beauty :+1:t2:

1 like

in mijn ogen is dit Ă©Ă©n van de geslaagste Tudors :ok_hand:
een horloge dat gewoon af is:
de kast :clap:
de metalen band :clap:
de wijzerplaat :clap:
de wijzers :clap:
dag & datum positie :clap:
zelfs de kroon :clap:
van alle Tudors komt deze op de eerste plaats bij mij :+1: :star_struck:

3 likes

Heel mooi gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je aanschaf! Geniet ervan super gaaf horloge!

1 like

Lekker hoor! De groeten van zijn broers.

14 likes

Héél mooi, geniet ervan en groeten van z’n oude neef!!)

9 likes