Dilemma....luisteren naar hoofd of hart? Poll

Dag vrienden!
Naar aanleiding van de onderstaande topics:



ben ik ook echt besmet….Ik sta nu letterlijk op het punt om de bestelling te plaatsen, een 76200 omdat deze waarschijnlijk makkelijker te combineren is met het dagelijks gebruik op kantoor en ik val voor de “day-notatie”…Het horloge zit al in mijn virtuele "winkelwagen…
Mijn hart zegt doen! Mijn hoofd zegt, wacht er nou nog heel eventjes mee…Mijn vrouw sla ik over in de afstemmingen, anders weet ik al wat het antwoord gaat worden

Wat zeggen jullie?

  • Yep, ga voor de 76200
  • Ga voor een ander variant van deze Tudors, zie opmerkingen
  • Ben je gek, spontaan en zonder afstemming met je partner grote uitgaven doen!?

0 stemmers

4 likes

72613!

Er gaat niks boven een geelgouden fluted bezel. En wat betreft

…kom je met een two-tone horloge veel sprekender over, als iemand die weet wat hij wil.

Succes en gegroet!

3 likes

Ik stem voor deze.

8 likes

@AKM @HanDavinci beiden dank, prachtige horloges hebben jullie.
Waar ik een beetje over twijfel is als ik ook thuiskom na een dag kantoor-jungel: dan doe ik vaak snel ao een joggingbroek aan en ben ik wat sportiever gekleed. Dan vindt ik een volstalen versie net wat praktischer, toch? :grimacing:

Staal is wel iets minder kwetsbaar als je dat bedoelt met praktisch. Ik heb de 76200 en de two tone en ze zijn beiden prima draagbaar op alle outfits.

Wat vind je mooier?

Ik draag beide horloges zowel chique, casual of met joggingbroek.

2 likes

Ik heb zelf geen Tudor, wel een DJ en twee Day-Dates.

Nee. :sunglasses:

3 likes

Je geeft aan dat je die joggingbroek aantrekt als je thuiskomt na werk, wat is er dan mis als je daar een 76213 bij draagt? Gewoon kopen wat je mooi vindt!

Ik hou zelf meer van een smooth bezel dus vandaar dat ik de 76200 heb gekocht. Ik ben benieuwd wat het wordt!

2 likes

Al loop je naakt door het huis. Doe om en draag wat je leuk vindt!

1 like

Toch wel belangrijk wat de vrouw vindt. Geeft toch een fijn gevoel als het je gegund wordt (anders zou je het niet benoemen).
Als je nog twijfelt tussen staal of twotone zou ik meer tijd nemen om een definitieve keuze te maken. Ze lopen niet weg.
Mijn voorkeur gaat uit naar twotone, maar bij sporten switch ik naar een goedkoper horloge.

1 like

Is dat nou een 44mm uitvoering of mag jij gewoon net iets vaker naar de KFC? :wink:

@Double_E: Do it. Do it now.

6 likes

Puur “het gevoel” dat ik er als Haagse Harry(1) of Recep (2) bijloop. Ik weet dat het onzin is, maar bij horloges draait het nou vaak om gevoel. Hierdoor neig ik naar de stalen versie(s zoals waarschijnlijk onbewust eerder bij mijn eerdere horloges).

  1. ik ben geboren en getogen in Den Haag en H. Harry is een stripfiguur van de stereotype Hagenees.
  2. Recep ivedik is een soort Turkse versie van Haagse Harry en ik heb Turkse roots. images (5)
4 likes

Helder abi. Dan moet je voor staal gaan.

1 like

Maak je nou een grap over mijn anorexia?

Nee ik heb echt mega smalle polsen. Ook toen ik een stuk meer woog had ik mega dunne polsen. Dus het lijkt allemaal vrij groot als ik het draag.

2 likes

Altijd, mits redelijk, naar je hart luisteren, geeft mij althans veel voldoening! Succes met de keuze!!

1 like

Als dat je gevoel is, is het duidelijk toch?

1 like

Aha, thanks voor de uitleg. Ik denk dat wat anderen denken er sowieso niet echt toe doet, maar als het in de overweging toch meespeelt vraag ik me het volgende af: of mensen je als Haagse Harry of Recep zien, wordt dat niet meer bepaald door de trainingbroek dan door staal vs TT?:grimacing:

1 like

Leuk dat je erover denkt om een Prince Date+Day te kopen naar aanleiding van de topics hier! Ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf spreken en dat is dat ik er nog geen seconde spijt van heb gehad.

Ik heb ook wel getwijfeld tussen de stalen versie en de two-tone. Maar ik kan je geruststellen, welke van de twee je ook kiest, een verkeerde keuze zal het nooit zijn. Zijn allebei gewoon heel mooi! Ik vind de stalen wel iets ‘tijdlozer’ en de two-tone iets meer vintage jaren 70-80.

1 like

Dag allemaal,
De kogel is door de kerk! :rocket: Ik ben voor de stalen 76200 gegaan en heb net betaald. Ik heb de bestelling via Chrono geplaatst bij de Deense YourWatches.com ApS. Ondanks de positieve ervaringen met Jetco leek een EU-verkoper icm eventuele Corona-gedoe net wat makkelijker (geen risico op gedoe met invoerrechten etc).

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie bijdragen in mijn keuze. Dankzij jullie vragen heb ik mijzelf ook beter leren kennen :rofl: :rofl: :rofl: En mochten jullie je afvragen wat mij over de streep trok voor de stalen versie: ik heb uiteindelijk naar mijn hart geluisterd. Vanuit mijn werk (financiele sector) ben ik alleen maar bezig met rationele keuzes en zaken als “organisatiesensitiviteit” . Met keuzes vanuit mijn hart voel ik mij aan het einde van de dag lekkerder. En zeg nou zelf, de grootste en mooiste besluiten in ons leven nemen wij toch ook met ons hart (keuze partner, kleur muur waar je je halve leven tegenaan kijkt etc)?

En verder: ik denk dat ik binnenkort thuis de plinten van de zolderverdieping ga monteren en de schuttingen ga beitsen (had ik al in april moeten doen). Een hele rationele keuze om mijn vrouw tevreden te houden :rofl: :rofl: :rofl:

4 likes

Oh nee, we hebben te maken met een plintenmontageuitsteller :see_no_evil:

Ik snap daar dus niks van! Ga die dingen NU monteren!!!

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop!

1 like