Net sms’je van DHL gekregen, dit oudje wordt morgen geleverd
Ik vind ze allemaal echt prachtig. Ik heb onlangs deze aangeschaft. Off topic, maar lijkt wel erg op de prince date. 39mm!
Ik heb serieus een hekel gekregen aan UPS door mijn laatste bestelling bij jetco. Wat een fucking prutsers.
Watskebeurt? Ik heb een bloedhekel aan DHL. Met UPS altijd goed gegaan. We gaan het zien.
Gezeik met vrijwel elke stap in het proces. Van douane problemen door UPS tot aan zogenaamd langs te zijn gekomen en spookfacturen.
DHL heb ik goede ervaringen mee.
nou dat beloofd wat dan. DHL is al zeker 8x niet bij me aan de deur geweest terwijl ze dat wel beweerden.
Ik heb precies hetzelfde, heb wel de invoer en btw gepind ipv cash betaald.
Heb gelukkig het betaal bewijs digitaal. Maar laatste weer een spookfactuur gehad. Is als het goed is nu klaar.
Kreeg je geen factuur voor dat hij werd bezorgd?
Ja dat wel
Klinkt als DPD! Althans dat is mijn ervaring met deze lieden.
UPS (maar ook FedEx) is gewoon… duur, incorrect, onduidelijk en als je niet thuis bent kun je een eind rijden naar één of ander centraal depot (niet lokaal)!
Via DHL express nooit problemen of onjuiste facturen. Wordt keurig op de hoogte gehouden per SMS en mail. Ook nu weer!
Het btw bedrag kun je (meestal is de ervaring) voor aflevering middels ideal of cc betalen. Ook enkele malen niets hoeven te betalen overigens
Tja bizar. Ik heb eens zitten wachten voor DHL. Ineens bericht dat ik niet thuis was. Moest het bij een afhaalpunt halen na 12.00uur volgende dag. Om 13.00 was de koerier nog niet geweest. Pakket terug laten sturen was er klaar mee. En zo heb ik nog meer ellende met DHL meegemaakt. Ook DHL is mf duur. Met verzonnen admin en inklaringskosten. Heb echt een haat tegen dit bedrijf. Doe ook geen zaken met bedrijven die via DHL versturen.
Een digitale, die ik online voldaan heb. Kennelijk niet geregistreerd in hun systemen dus krijg nu alsnog steeds herinneringen e.d.
Ik kreeg na ongeveer 2 weken trouwens nog een soort eindafrekening met een creditfactuur. In totaal kreeg ik 87 euro terug. Ik moest er uiteraard nog wel achteraan om het daadwerkelijk op mijn rekening te krijgen, maar ik heb het terug!
Ik weet het niet zeker maar misschien is het de btw van Hong Kong die ik terug heb gekregen, omdat je natuurlijk maar één keer btw hoeft te betalen en dan is in het invoerende land.
Wat een piep mooi horloge! Eerder nooit aan gedacht, maar deze fotoreportage zet mij wel aan het denken!
Zeker het overwegen waard!
Ga ik zeker doen. Wellicht een domme vraag, maar het zijn wel allemaal solid links toch?
De end-links niet… om het echte vintage-gevoel te versterken.
De links van de bracelet zijn overigens wel allemaal solid.
Niet allemaal. De centerlinks zijn ook hollow.