Yes heb ik gedaan, hij dacht van niet maar als er in de toekomst voorraad van komt zouden ze het laten weten. Wie weet…
Inderdaad… Hadden!
Navraag gedaan bij JETCO maar komt niet meer helaas
Grab them while you can. Als deze weg zijn ga je spijt krijgen en kan je hem waarschijnlijk wel krijgen maar voor een hogere prijs.
Keilekker maar helaas niet meer leverbaar
Ik zal het moeten doen met de incoming champage dial
Dat dus, zou er bijna een toevoegen aan de collectie alleen al daarvoor
vind hem prachtig! Geniet ervan
De champagne dial is echt heel vet.
Potverdikkeme! Ik ben ontzettend verleid door deze horloges en mijn handen jeuken om een bestelling te plaatsen!
Is er iemand uit regio Rotterdam (mijn woonplaats) bij wie ik zo’n Tudor in het echt mag zien?
Bestel maar gewoon, als het niet bevalt ben je hem hier binnen 10 minuten weer kwijt gezien de Tudor hype op t forum momenteel
He op leer is ook leuk. Is de stalen band een beetje makkelijk erop en af te halen? Zag aan de onderkant dat er niet veel speling in de endlugs zit.
Ook een optie om een 36mm datejust te passen. Geeft een duidelijk beeld van hoe het bevalt.
Was heel eenvoudig met de drilled lugs, geen last mee gehad.
Ik vind hem op leer top
Inderdaad héél mooi op leer!
Kreeg net een mailtje van Jetco met foto’s en een video waar hij op de regulator lag. +3 seconden per dag. Heb akkoord gegeven om het garantiebewijs te registreren. Spannend!
Leuk! Zal niet lang meer duren nu!
hallo, weet iemand hoe het zit met de lengte van de banden? Aangezien deze horloges alleen op de aziatische markt worden verkocht?
gr Q
Jeeez, is er al iemand die hem kwijt wil? PM mij ff
Ja, ik kreeg de foto’s en video afgelopen zaterdag, dinsdag verzonden, wordt donderdag geleverd.
Gaat je Prince via DHL of UPS?
Ben wel benieuwd wat er bij betaald moet gaan worden