Voor een dikke premium wil vast iedereen 'm wel kwijt
Maar waarom bestel je 'm niet gewoon zelf?
Ik denk via UPSā¦
Ik wil de invoerkosten aan een ander laten ophoesten LOL
Hij staat voor mij voor eind dit jaar in de planning.
Alleen wordt ik nu beetje bang gemaakt hier dat hij dan ineens niet meer te leveren is ?
Hoeveel euronen ben je uiteindelijk ongeveer kwijt aan dat ding met alle kosten erbij (invoer en btw), dan weet ik alvast hoeveel ik in mijn horlogepotje moet dunken.
Bij deze, een kijkje in de boekhouding. betreft dan wel de 76200-0011.
De prijs van het horloge op Chrono24 was 1.590 euro plus alle importkosten (444,50 euro) = 2.034 euro. De import was dus + 28%.
P.S. Vorige week kreeg ik nog wel een creditnota van -87 euro van UPS. Dus die kan ik er weer aftrekken. Dit was wellicht de btw van Hong Kong die ik terugkreeg? Dus dan was de import āslechtsā + 22,5%.
Voor model: M76213-0001
1792 euro + 390 euro (invoer + BTW)
Invoerkosten waren verwaarloosbaar (maximum van 0.5 euro)
Zou dus behoorlijk schelen als hij een āMagi"tjeā kon doen⦠Maar echt een top horloge is zijn 2k meer dan waard!
Vind alle variaties wel mooi, is ook een dingetje. welke kiezen⦠neig vooralsnog naar de 76200-0011.
Thnx
Ja ik vind het horloge zelf de 2k euro dubbel en dwars waard! Ik zou zelf niet wachten op 2e hands, want ik heb niet het idee dat ze heel erg in waarde zakken.
Ik had ook het idee dat de Prince modellen in Hong Kong langzaam opdrogen, maar aan de andere kant staan ze nog wel gewoon op de website van Tudor, dus ze lijken nog wel actueel te zijn. Maar dit zagen we ook met de SKXāen. Lange tijd geruchten en opeens was de productie wel echt gestopt en verdubbelden de prijzen.
Prachtig Jochem, geniet ervan!
De prijs is inclusief import inderdaad zeer rechtvaardig. Daar komt nog bij dat de bezel schakels en kroon 18K goud zijn en geen PVD. Ik vind het een koopje.
Mooi man! Echt een schitterend model.
Heel vet!
Nice!
Super cool! Gefeliciteerd met je aanwinst.
Ik ben een beetje jaloers aan het worden op de eigenaren van de mooie Tudors in dit topic.
De Revolutie van de Princen.
Gaan we t-shirts laten maken, jongens?
Lekkere dial man!
Is het al tijd voor een Prince Only topic met zoveel Princeān?
Goed idee aangezien het oorspronkelijke topic inmiddels al best āgekaaptā isā¦wat zijn de vereisten?
Haha nou een enthousiaste fan base. Ja, zal ik dan maar het voortouw nemen?