Volgens mij ben je één van de eerste hier op HF met een dergelijke moderne Prince… of heb ik het mis
Ik denk dat er nog 2 meer waren op het forum, daar had ik dan weer veel informatie van gekregen voordat ik de knoop doorhakte.
Ja. deze voormiddag
Ik zei een tijdje geleden dat ik niet denk dat er genoeg van zijn… Ik neem het terug
Ja dat is toch snel gegaan zo.
Er is geen Sales Tax of BTW in Hong Kong, dus dat is dan waarschijnlijk het verschil tussen de ‘Estimate’ en ‘Actual’ berekening voor heffingen en invoerkosten van UPS aan de douane.
you snooze, you loose
In ieder geval via jetco, in mei hadden ze nog zo’n 10-15 modellen, nu nog een paar. Dus dat zegt wel genoeg (plus dat ze zelf aangeven er mee te stoppen). Ik ken geen andere adresjes om ze nieuw en betrouwbaar te krijgen.
Zou wel jammer zijn als het echt opdroogt. Ik had nog wel graag een gouden fluted willen hebben voor naast de stalen, maar niet op zo’n korte termijn.
Gewoon bestellen fanboys!
Geheel in Tudor stijl maar €8,-
Chique hoor
Dank aan de TS voor deze post en ook de mooie foto’s van iedereen. Ik heb er gisteren ook één besteld . Ik ben voor de 76200-0011 gegaan met de mosaic dial. Nog even getwijfeld over de 76213-0001 met champagne dial maar deze is te bling-bling voor mij ben ik bang.
Eerste keer ook dat ik een nieuw (duur) horloge aanschaf. En dan ook nog eens zonder dat ik hem in m’n handen heb gehad. Wat bezielt me ?? Ik ga het zien, ben benieuwd hoe hij gaat bevallen
Sinds mei zijn er een aantal varianten niet meer te koop bij Jetco. Als je te lang wacht kan het zeker zo zijn.
Hihi
Deze mag weg inderdaad
Wat is het verhaal nou achter die Jetco modellen? De prijs is flink onder list, want ze zijn een grey in HK die veel Princen heeft? Dus stel je haalt een Tudor boutique, is het horloge een stuk duurder?
Deze modellen zal je niet meer in een Tudor Boutique kunnen kopen. Het zijn de laatste exemplaren van de tijd dat Tudor nog Rolex kasten gebruikte. Tegenwoordig zijn ze een eigen weg ingeslagen. Verder kun je nog In Denemarken terecht via Chrono24 maar dat is duurder dan uit HongKong. En of de prijs flink onder list is weet ik niet omdat je hierover geen info meer kan vinden. Ik weet wel dat de prijs zal gaan stijgen als de voorraad op is.
Got it, dank je! Es kijken wat de mogelijk incoming Mido doet, anders zou er zomaar nog eentje kunnen komen uit HK.
Hoi Dreski,
Dit begrijp ik niet helemaal: de 76200 kost bij Your watches.com uit Denemarken 1.999 eur all inn.
Bij Jetco kost het omgerekend naar euro’s: 1560 eur. Hier komt sowieso BTW bovenop Ad 328, dus samen zo’n EUR 1.890. Mijn inschatting is dat invoerrechten en-kosten samen meer bedragen dan 120 eur. Dan is Hong Hong niet goedkoper, of zie ik iets over het hoofd?
Waar haal je deze informatie vandaan?