NA: Tudor Prince Date+Day

Dit had ik dus ook. Meerdere keren gezeik gehad met UPS…

Maargoed, hij is er! Echt heel gaaf, geniet er van. Echt een super mooie klok.

6 likes

Whooow :star_struck: prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like

Gaaf man, wat een tof horloge. Erg mooi. Lekker zomers nu ook met die witte dial.

1 like

Mooi horloge hoor!

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtig horloge!

1 like

Ik vind de wijzerplaat cool. Veel plezier ermee!

4 likes

Mooi horloge, jammer dat deze lijn niet in Europa verkocht wordt, Gefeliciteerd met deze topper!

2 likes

Dat viel mij ook gelijk op! Wat een mooie dial. :heart_eyes:
Mooi verhaal en veel plezier met deze schitterende NA. En die BB komt er ook wel :facepunch:

1 like

Ziet er goed uit! Veel plezier er van.

1 like

Nee man. 36 inch is echt veel groter dan je je inbeeldt hoor.

3 likes

Prachtig horloge. Met de gladde lunette is hij ook erg mooi. De geweven wijzerplaat is erg cool. Wellicht de overweging waard met Onyx wijzerplaat en TT kleurstelling…

1 like

Wow :heart_eyes: echt een pracht horloge!

1 like

Prachtig, erg mooi!

1 like

Super! :star_struck:

1 like

Heel erg mooi, gefeliciteerd

1 like

Dankje! Ik ben er ook heel blij mee. Inderdaad jammer dat dit model niet in Nederland verkrijgbaar is, maar ik moet zeggen dat deze weg via Chrono24 erg makkelijk was en zeker aan te raden is.

Ik ben ook benieuwd hoeveel anderen leden dit horloge gaan bestellen naar aanleiding van dit topic. :grin:

Mooie Tudor. Ik zelf ben al even aan het kijken naar een “vintage” Two Tone maar ik begin nu te twijfelen of ik niet een nieuwe moet kopen. De prijs van een oude en nieuwe schelen ook niet zo heel veel en je weet zeker dat je een goede hebt die ook nog eens waterdicht is.

1 like

Ja wat dat betreft voelt dit als een vintage horloge maar dan inderdaad splinternieuw. Je bent dus aan het kijken naar een 76213? :smiley: Wel prachtig mooi met het 18k goud.

Volgens mij is er in de nieuwe modellen ook meer goud verwerkt dan in de vintage Prince modellen. Misschien dat dat je al over de streep trekt om een nieuw model te kopen.

9 likes

Toffe plaat!!!

1 like

Vind die zeer mooi. Geniet…

1 like