NA: Tudor Prince Date+Day

Ja dat is hem. Maar ik vind de jubilee band mooier. Maar die heb ik laatst al gekocht in goede staat :slight_smile: en ik neem aan dat die hier gewoon op past.

1 like

Aanrader. Heb ook een two tone gekocht via jetco, na de stalen variant. Ben er erg tevreden mee. De nieuwe varianten zijn (als het goed is) van 18K ipv 14k goud. Zijn hollow center links van goud.

6 likes

Vintageeeeee :stuck_out_tongue_winking_eye: :grin: de fijnheid van de 94613 is niet te beschrijven tov de grovere dial van de 76213 naar mijn mening.

1 like

Ik vind de linnen dial mooier/bijzonderder dan de effen.
Twijfel al lang en als ik een vintage voor een mooie prijs tegen kom vind ik dat ook goed.
Moet even de voor en nadelen langs elkaar zetten denk ik.

1 like

Vintage heeft ook wel karakter haha en de dial structuur is ook een plus.
Maar de geschiedenis weet je vaak niet.

Als je de nieuwe mooi vindt zou ik voor een nieuw exemplaar gaan.

Is de date versie, met linen dial. Ze hebben van flink wat exemplaren filmpjes online gezet.

Wat ik overigens niet goed op foto krijg is de sunburst champagne plaat. De diepte mist op de foto’s

2 likes

Heel erg tof hoor! Inderdaad ook een interessante wijzerplaat. Geniet ervan!!

2 likes

Looks van een vintage maar toch nieuw en betrouwbaarder.

Prachtig waarom zou je nog voor vintage gaan als je deze kan kopen? :v:t3:

2 likes

Heel mooi! :ok_hand:

1 like

Er lijkt een heuse run te zijn op die dingen bij Jetco.

Maanden terug eens gekeken toen ik aan t orienteren was en toen kon je alles daar bestellen. Nu is 70% van de modellen niet bestelbaar.

1 like

Zijn ook horloges met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

1 like

Wow, supermooi ding.

Dus het contact met de verkoper was eigenlijk prima?

Nu begint het bij mij ook wel te kriebelen. Ben toevallig de komende dagen misschien wel in HK;)

Het contact was zeer zakelijk maar wel een feilloos proces. Haha dan zou ik zeker eens een AD binnenwandelen. Niet vergeten om naar korting te vragen, want op Chrono24 staan ze ook onder de RSP.