FTFM
Ja, hier heb je mij wel mee hoor. Prachtig design. Er zwerft sowieso nog een oude van mij rond hier binnen HF, die heeft @Ojjz nu (of had, dat kan ook) in zijn bezit. Bedoel je deze misschien, @AB64?
Er komt zeker een tijd dat juist deze “duistere” periode met zijn aparte ontwerpen weer gewaardeerd gaat worden. Je hebt denk ik een vooruitziende blik.
Had. Maar blijft een topding.
Sowieso een lekkere set @AB64! Als 80s kid heb ik wel een zwak voor dit strakke spul!
Een mooi stel, niks kneusjes, geniet ervan
Als je doelt op het model met de witte dial dan nee, maar deze is inderdaad ook weer prachtig met de linen dial en opgelegde indices-ring. Ik heb het idee dat deze wat ouder is en misschien nog wel een eigen 25x2 caliber bevat.
Ik doelde op deze (plaatje gejat van eBay):
Zie je niet vaak (en bij deze is de plaat behoorlijk beschadigd helaas).
Wat een mooi duo Zeniths. Niets om je neus voor op te halen. Veel plezier ermee.
Gewoon mooie Zeniths, niets mis mee.
ze zien er prachtig uit
draag ze met plezier.
Gaaf man! Toffe 80’s vibe
Proficiat met het mooie duo, prachtig.
Jammer dat het vintage zenith only niet van de grond komt, jaar geleden voor het laatst iets gepost.
Mooie collectie heb je ondertussen.
Tof , gefeliciteerd
Ik vind het een geweldige set
Mooie horloges. Misschien wel juist omdat ze niet zijn wat je verwacht. Geniet ervan!
Wist niet eens dat die er was!
Tijd om daar nieuw leven in te blazen!
Gefeliciteerd met deze dubbele NA. Leuk duo en niet alleen vanuit historisch perspectief
Gefeliciteerd met deze leuke set Zenith’s, mooi strak voorgegeven.
En wie daar zijn neus voor ophaalt moet die maar eens snuiten, ziet die gelijk wat beter . Wens je heel veel draagplezier
Wauw wat gaaf! Mijn persoonlijke favoriet is de rechtse, met de ronde bedel
Enjoy
Deze NA van vorig jaar zomer krijgt een vervolg…
Ik gaf aan
en deze zijn behoorlijk zeldzaam, dus de verrassing was groot toen ik er eentje tegenkwam op MP, in zeer goede staat.
De Belgische eigenaar en ik werden het eens over de prijs en vandaag kwam hij binnen:
waarmee de verzameling stoere Zenith kneusjes nu officieel een trio is.
Zeer happy mee…
Enjoy