Ik heb met mijn zoons een afspraak dat als zij 21 worden een horloge van mij krijgen die ik zelf gedragen heb. Dit omdat ik na het overlijden van mijn vader nooit echt een blijvend aandenken heb gehad (behalve herinneringen).
Dus rond zijn 18de mocht mijn oudste zoon een horloge uitzoeken die ik in 3 jaar tijd af en toe zou dragen en dan met liefde hem zou geven….dat werd een Tag Heuer Formula 1 met blauwe plaat.
Nu is mijn Jongste zoon aan de beurt en die is al een jaar bezig dat hij een Maurice Lacroix Aikon Automatic wilt hebben……Dus Pa op het forum zoeken en een gezocht topic plaatsen en daar kreeg ik af en toe best wel iets leuks aangeboden.
Tot ik 20 December een mailtje kreeg van @Cihanski dat er bij de TIMCO horloges te koop waren met 50% korting, gelijk op het net gaan speuren. Het idee Timco zette mij wel aan het denken maar ik dacht als ik nu niet toe sla dan doe ik het nooit meer, en zo geschiede het dat ik een “splinter”nieuwe ML Aikon besteld had en die werd gisteren al geleverd….in doos maar helaas zonder garantie bewijs….maar toch grote BLIJ…
Dus mijn jongste zoon zal blij zijn als hij hoort dat het gelukt is…
Gefeliciteerd met dit koopje. Wel zonde dat er geen garantiekaart bij zit maar dat mag de pret niet drukken. Geniet van het dragen tijdens de feestdagen!
Leuke NA en natuurlijk een felicitatie voor de jongste, zo leuk om je kids een mooi horloge te geven , spreek uit ervaring . Ben zelf niet bekend met TIMCO voordeelmarkt maar waarom geen garantiebewijs bij een nieuw horloge ondanks dat het een koopje is natuurlijk?