Weer een NA de Crosswind

Na dat ik vorige week een ML Aikon automaat had aangeschaft

En mijn Superocean Steelfish verkocht had, had ik mijn zinnen gezet op een Chronomat of Crosswind….

Vandaag met vriendin en bonus zoon op weg naar Maastricht voor de “kerstmarkt” en terloops gezegd dat ik ook voor een horloge wilde kijken…
Zo gezegd zo gedaan……en via de kortste weg naar Filipucci gelopen, daar eenmaal door de dubbele deur werd ik geholpen door een jonge man, ik vertelde hem dat ik heb het www een Crosswind had gezien. Nadat hij het horloge uit de vitrine had gevist liet hij hem mij zien en ik was gelijk verkocht, bij mijn vriendin was het juist andersom en vondt het een lelijke boeven klok en ze draaide zich gelijk om.
Terwijl zij zich omdraaide had ik met de verkoper al een prijs afgesproken en voor dat we het eigenlijk door hadden, stonden wij weer buiten met mijn “nieuwe” horloge……
Het gezicht van mijn vriendin sprak boekdelen maar ik was super in mijn nopjes…
Het horloge waar ik als kind al van droomde had ik nu in handen….

En nu de foto’s

Gr
Richard

50 likes

Nou, gefeliciteerd! En succes met de komende tijd geen s@x. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Heel mooi horloge! Niks geen boevenklok. :laughing:

1 like

:joy::joy:boeven klok. Zal ik mijn evolution naar je toe sturen als je die een week draagt smeekt ze je de crosswind om te doen :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Veel kijkplezier!

1 like

Prachtig horloge en gewoonweg een stijl icoon.
Weliswaar uit de eind jaren '90 / begin '00, maar toch!

6 likes

Het is zijn vriendin, niet 1e vrouw. Dat zal wss geen probleem zijn, is mijn ervaring.:wink::grin:.

3 likes

Gefeliciteerd, prachtig om zo voor een horloge te vallen.:+1:

1 like

Ik vind het juist een mooie boevenklok! Gefeliciteerd met de aanwinst :+1:

1 like

Gaaf ding!!
Zeker een week op de bank slapen waard!

1 like

Klassiek, topper!

1 like

Gefeliciteerd met je kerstmarkt boevenklok :crazy_face:
Een jongensdroom verwezenlijken, hoe mooi is dat?

2 likes

Zo’n stalen band wil ik er ook nog een keer hebben voor mijn stijl icoon

1 like

:joy::joy::joy::joy:
Dat zal wel reuze meevallen…………hoop ik😉

1 like

Haha.
Zo’n gezicht kan ik me goed inbeelden. Dat krijg ik bij ELK horloge.

Serieus? Ik zou zó een evolution omdoen (dat is toch dat ana-digi ding?) en niet bovenstaande boevenklok.

Die ana-digi van Breitling keek ik naar toen ik 12j was (en dat bijlange niet kon betalen).

1 like

Ja evo is ana digi van de aerospace
Ik doelde op mijn chronomat evo

2 likes

Schitterend die donkere plaat :ok_hand:t2: gefeliciteerd met weer een top NA !

1 like

“Boevenklok” :joy::joy::joy: … Het jeugdsentiment bij de chronomat is herkenbaar en wat mij betreft een prachtig uniek design met karakter. Gaaf ding, ooit schaf ik er ook weer een aan :+1:t3::ok_hand:t3:

3 likes

Gefeliciteerd Richard met deze boeven NA :muscle:t3:

1 like

Hé BOEF, goed gedaan man :wink:
En gefeliciteerd natuurlijk :+1:

1 like