Prachtige Cartier! Van harte en veel draagplezier gewenst.
Lekker hoor! Stijlvolle verschijning, geniet ervan!
Mooie aanwinst. Die stalen band bij dit horloge vind ik niks. Naar mijn mening staat het veel fraaier op een mooie chique leren band. Die blauwe op de eerste foto staat erg mooi. Maar je kan lekker switchen en dat maakt het horloge ook weer erg veelzijdig.
Mooi horloge. Geniet er van.
Nice toch een Cartier Tank. Ook je vorige tank hommage zoektocht gevolgd en zat precies over zelfde te denken wat next stap zou zijn .
Het is druk met de Cartiers. Desalniettemin een prachtig horloge, geniet ervan!
Mooi hoor! Van harte!
Geniet ervan.
Prachtig, veel draagplezier
een prachtige Cartier
en in staal vindt ik hem hemels
draag hem met plezier.
Super mooie aanwinst, heel veel plezier er mee gewenst!
Mooie NA, staat je super
Past perfect op je pols. En heerlijk om te zien, dat je zoveel combinatie’s maakt, met al die banden.
Mooie NA dit met een leuk verhaal. Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! Mooi ding! Gisteren voor het eerst van m’n leven even een Cartier omgehad, op een Squale meeting (logisch, toch?! ) en ja, dat is toch wel erg fraai!
Een prachtige klassieker! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Ontzettend gaaf ding, nice dat je ook voor de small versie bent gegaan. Staat perfect!
Echt heel erg gaaf!
Ook je andere eerste NA’s voor deze met plezier gelezen en mooi te zien hoe het verloop is geweest.
Zelf nu net bij “stap 1” bezig.
Van harte!!
Manmanman @Dao wat ben je toch lekker bezig! Knaller hoor! Veel draagplezier toegewenst ervan .
Gefeliciteerd! Leuk geschreven.
Zeker mooi En wat kan die veel bandjes hebben! De enige band die ik niet zo mooi vind is de orginele stalen
Ook namens mij!