NA: Uiteindelijk wil je toch een Cartier (tank)

proficiat, veel draagplezier en genoeg variatie om banden te flippen!

1 like

Zo slecht staat dat nog niet. Lekker hoor. Geniet ervan

1 like

Prachtig horloge van een iconisch merk! Gefeliciteerd!

1 like

Van Harte Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.

1 like

Het regent Cartiers lijkt het. :smiley:

Ook heel mooi! Topper. gefeliciteerd!

2 likes

Je haalt mij de woorden uit de mond ….
Maar, erg mooi - vooral met de metalen band - gefeliciteerd

2 likes

Gefeliciteerd met je Cartier Tank, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:.
Wel even een dank mailtje naar Renault sturen, zonder hun tank had deze er misschien niet geweest :wink:

1 like

Prachtig gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd @Dao hele mooie tank!!

1 like

Leuke write-up, en erg mooi horloge dat perfect op je pols past! Geniet ervan!

Nice, maar uiteindelijk wil ik toch door naar een reverso.
Maar deze is absoluut een topper.

Door dit topic en de eerdere topics wil ik nu ook een stap 1. :sweat_smile:

1 like

Haha mooi, met een beetje mazzel hier die stap deze week gedaan. (Of stap 0,5. Nog simpeler dan die Seiko) :wink:

2 likes

Haha, nice. Welke gaat het dan worden?

2 likes

Een Pontiac! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Proficiat , mooie bandenslet

1 like

Thanks iedereen!

Als je Google op Cartier Solo Small dan is er maar één…

Ja, echt blij dat ik voor de small ben gegaan. Theoretisch kon de large ook, maar pas die van Han even gezien, jeetje wat een groot verschil is dat. Met mijn polsmaat niet wat je wilt.

:joy: ik moet lachen om ‘nu ze wat breder bekend en gerespecteerd lijken te worden’

De blauwe lizard is van Esprit nato’s, de bruine van Watchgecko geloof ik, de rest is probeersel van cheapest nato straks, gewoon even om te kijken wat er mooi bij past.

Jij ook! Mooi topic weer

Haha de meeste zijn het niet met je eens :stuck_out_tongue: Ik overdrijf hoor zo slecht is het niet, maar het past gewoon niet echt bij de stijl en in leer is gewoon zoveel beter.

3 likes

Hele mooie aanwinst @Dao
Veel plezier er mee!

1 like

Inderdaad. Deze tent levert al sinds 1847 aan koninklijke families, de Tank is door meer bekende mensen gedragen dan ik op durf te noemen, maar ze worden op horlogeforum wat bekender en gerespecteerder.

Er ging een collectieve zucht van verlichting door alle medewerkers van Cartier. :rofl: Voelde jij het ook?

J. draagt haar Tank op een 19mm Radstock in Vintage red, op dit moment. De Radstock past mooi bij de Tank. Maar er is nog een bandje van Delugs, een honingkleurige Nubuck strap.

Wat mij meer doekoe kostte was een navy-blauwe strap voor de Santos, ook van Delugs. Dat verhaal kostte 280 ballen, maar dan heb je wel Japans gelooid Shell Cordovan leer. We gaan het meemaken.

Na belastingen is Delugs duurder dan Molequin, godbeterd, maar je zit aan die mensen vast als je een moderne Santos hebt. Ergens moet jij gewoon blij zijn dat je een Tank fetisj hebt. Da’s nog te overzien.

3 likes

Klasse! Gefeliciteerd. Mooi formaat, begrijp het volledig, ik ben gek op mijn Solarbeat. Enjoy!

1 like